Gå til innhold

hva er Spiretisme ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det meste står vel her: http://no.wikipedia.org/wiki/Spiritisme

Vil ikke anbefale å gjøre det...

Der har du den første logiske bristen....

Dette trodde jeg også på når jeg var ung og "dum" (Les: lettlurt) men det gikk fort opp for meg at dette er det reneste tull og tøys... Og det har det fortsatt å være og det er vel en grunn til at dette fremdeles er tull og tøys, 35 år etter... og det er ikke farlig i det hele tatt. At dette liksom skal være farlig er noe som er funnet på av de som ønsker å lure folk til å tro på dette, slik at folk ikke gjør dette hjemme selv og dermed gjør sjarlatanerne arbeids ledig... Enkel logikk... :)

La de som praktiserer dette snakke litt med James Randi, han belønner de som kan faktisk bevise dette med 1 million dollar... Rart ingen har fått tak i denne millionen enda hvis dette faktisk var sant... :hmm:

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Musklene våre kan ubevisst bevegeseg såvidt det er. Et eksperiment hvor man har et lodd av slag i enden av en tråd, og holder den stille mens man "forestiller seg" at den begynner å gå i sirkel, påvirker musklene dine til å faktisk få det til å skje. Veldig små bevegelser, så små at det er vanskelig å se.

Det finnes alltid en naturlig forklaring på disse tingene. :/

Lenke til kommentar
Ja ein anna gang så var e med ein venne gjeng, og da turte ikkje eg og vere med, og da satt eg i ett romm mens di gjorde det, så kom ein ut og han blødde ut av øynenne:O

og etter det turte ikkje di og gjør det...

Oioi, dette må jo være sant - har du bilde av det kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...