mrray Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei. Har et litt eldre skjermkort med to DVI utganger og en annen video utgang som ligner på S-Video men s-video kabelen passer jo ikke inn. S-video har jo en smal plast pinne nede i midten og to pinner på hver sin side. Den typen jeg har har en større plastpinne nede i midten men den har flere pinner på rekke og ikke på siden. Noen som vet hva denne typen heter? (og nei det er ikke tastatur/mus inngangen jeg snakker om) Såppas peil har jeg. Lenke til kommentar
mrray Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Fant det visst ut selv. 7-pins s-video heter det visst. jaja. Farlig å ha en standard på det liksom. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Her >>> http://en.wikipedia.org/wiki/Video_card Et skjermkort har S-Video, VGA, DVI, HDMI og DisplayPort. S-Video og DVI er på de nyere kortene faset bort, mens DisplayPort er ganske nytt. S-Video er byttet ut med HDMI og VGA er byttet ut med DVI. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det finnes 7-pin til 4-pin-overganger du kan kjøpe. Eg har 7-pin på min laptop og brukar ein overgang ved behov. På min PC ligg det og blant anna digital lyd i denne utgangen som kan hentast ut med riktig overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå