Arneeyy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har blitt påvirket av Nils Georg, så jeg går rundt å sier "heeii heeii" og "det e jo flott det" med 3-5 min mellomrom... Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 "Balle!" viss ting går galt\eller som jeg ikke vil. +1 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har blitt påvirket av Nils Georg, så jeg går rundt å sier "heeii heeii" og "det e jo flott det" med 3-5 min mellomrom... Jeg også! Men også andre fra frokost TV da. Nyheitar skal vere traurige og alvorlege. Det e flott d, sånn kebabse. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har blitt påvirket av Nils Georg, så jeg går rundt å sier "heeii heeii" og "det e jo flott det" med 3-5 min mellomrom... Jeg også! Men også andre fra frokost TV da. Nyheitar skal vere traurige og alvorlege. Det e flott d, sånn kebabse. Kjartan også<3 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg har blitt påvirket av Nils Georg, så jeg går rundt å sier "heeii heeii" og "det e jo flott det" med 3-5 min mellomrom... Jeg også! Men også andre fra frokost TV da. Nyheitar skal vere traurige og alvorlege. Det e flott d, sånn kebabse. Kjartan også<3 + Petter Northug (kommer fra Trondheim jeg så) Endret 16. november 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 + Petter Northug (kommer fra Trondheim jeg så) hahaha! Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har begynt å si "yeeesh" i stedet for "ja". Og når folk spør meg hva jeg skal ha for å gjøre noe klarer jeg ikke svare annet enn "To-femti og en bug. Bananbug." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå