bassincstudios Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Okay.. jeg og vennene mine har laget en realtivt artig film på ca 3 min. Vi lurte på hvordan vi kan få mange views på f eks. youtube..bør vi poste den på forskjellige steder eller hva mener du..?? Har dere noen tips..Her er filmen for de som er intressert.. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du kan jo kontakte redaktørene på Start Filter og se hva de kan gjøre. Det ville vært sykt effektivt iallefall! Bra film! Lenke til kommentar
bassincstudios Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Du kan jo kontakte redaktørene på Start Filter og se hva de kan gjøre. Det ville vært sykt effektivt iallefall! Bra film! sjønner... har lett overalt på start.no siden.. finner ikke no epost addresse eller no jeg kan komme i kontakt med dem.. vet du/dere hvordan jeg kan komme i kontakt med redaktøren i start.no ?????? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Veldig bra film. Ble lagt til i favoritter for min del ihvertfall. Små detaljer som jeg tror har gjort filmen hakket bedre: - De samme søppeldunkene går liksom igjen en del. - En del av kastene hadde vært mye mer naturlige hvis dere hadde kastet den rett etter dere hadde drukket av dem. Istedenfor at dere plutselig tar opp flasken som står på boret. Men som sagt, veldig kul film. Inspirerte meg til å prøve å fikse noe i samme gata Lenke til kommentar
bassincstudios Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Veldig bra film. Ble lagt til i favoritter for min del ihvertfall. Små detaljer som jeg tror har gjort filmen hakket bedre: - De samme søppeldunkene går liksom igjen en del. - En del av kastene hadde vært mye mer naturlige hvis dere hadde kastet den rett etter dere hadde drukket av dem. Istedenfor at dere plutselig tar opp flasken som står på boret. Men som sagt, veldig kul film. Inspirerte meg til å prøve å fikse noe i samme gata jeg må nesten si meg enig Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) For og få mange views på youtube, hva med et engelsk navn? Endret 8. november 2009 av Lakshore Lenke til kommentar
bassincstudios Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 For og få mange views på youtube, hva med et engelsk navn? vi har Yes We Can(Kick) can's professional NORWAY.. men golder seg stabil på 1000 views...På gule sider prosjektet har vi godt over 3500 views... og der heter den "flaskeskills" Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hehe, nice, var veldig underholdene. Har desverre ikke noen gode tips på hvordan dere kan få videoen mer kjent. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den filmen hadde blitt en rå reklame for miljøvennlighet om man redigerte den litt annerledes! Sinnsykt kult.. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er da ikke miljøvennlig å kaste flasker kartonger i en søppeldunk. Flasker skal pantes og gjenbrukes og kartonger gjenvinnes. Filmen var morsom det første minuttet, så ble det bare gjentagelser. Men bra lagd uansett. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Syyykt bra! Brukt mange forsøk kanskje? Eller er det bare medfødte skills? Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 tips gutta på bestofyoutube.com. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Post den på Facebook og andre steder der du kan dele informasjon Den har jo over 3000 view da Kanskje den får mer view etterhvert som folk ser den og anbefaler den til andre Editt: VIKTIG!!!!! Ha mange tags på videoen slik at videoen kommer fort opp når du søker på Youtube Endret 8. november 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 bra film ,stå på Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Coolt. Inspirert av Remi Gaillard? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 du får spre den over så mange forum som mulig Artig film indeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå