karakas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Amentio har ett par modeller på lager nå, men ingen av disse er QX056/QX156, men QX180, QX123 og QX208. Såvidt jeg har fått med meg er forskjellen på 056 og 156 batterikapasitet, men hva med de andre modellene? http://www.amentio.no/SearchResult.aspx?q=kw:ul30 Endret 11. desember 2009 av karakas Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Forskjeller som jeg kan se, bortsett fra batterikapasitet: QX208V: Kun 320GB harddisk. QX180V: Kun 320GB harddisk og 3GB RAM. Det er ikke 156 modell, men 165 modell. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Ok, så det er altså fortsatt 165 som er det beste kjøpet? Og har CPUene støtte for virtualisering slik at man kan kjøre Virtual PC o.l.? Endret 11. desember 2009 av karakas Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tja, QX056 Har bedre batterikapasitet enn QX165 da, ellers like. Så det er vel QX056 som er best foreløpig. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ah, ok trodde det var omvent, takk skal du ha. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Kan noen si ifra hvis de finner en ul30vt å få kjøpt i norge før jul? Ser den allerede er på lager i Sverige. http://www.alina.se/Produkt.aspx?site=pris...2=UL30VT-QX030V Endret 14. desember 2009 av TorgeirS Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Kan noen si ifra hvis de finner en ul30vt å få kjøpt i norge før jul? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574442 286 stk. 2010-02-11 (Ubekreftet dato) Sendte en forespørsel til dustinhome.no, de skulle få den inn ganske snart. De fleste webbutikkene i Norge får det nok inn ganske snart. Skuffende at de ikke har den i sort! :\ Endret 14. desember 2009 av Deosl Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kan noen si ifra hvis de finner en ul30vt å få kjøpt i norge før jul? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574442 286 stk. 2010-02-11 (Ubekreftet dato) Sendte en forespørsel til dustinhome.no, de skulle få den inn ganske snart. De fleste webbutikkene i Norge får det nok inn ganske snart. Skuffende at de ikke har den i sort! :\ februar er iallefall rimelig seint.. men mulig jeg er villig til å vente så lenge. Lenke til kommentar
Trillian Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå har jeg endelig fått min ul30a, har ikke tid å vente på vt desverre, men så langt er jeg kjempefornøyd, spesielt er jeg fornøyd med tastaturet som er veldig godt å skrive på Har bare ett lite spørsmål som sikkert har ett opplagt svar, men må spørre likevel: Fjernet dere andre alle klistremerkene? Spesielt det merket som er på touchpaden for å vise hvordan den fungerer, det er vel ikke meningen at den skal være der fast? Og hva med de andre? Er redd for å begynne å pelle på noe som ikke kommer lett av og etterlater limrester og lignende. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå har jeg endelig fått min ul30a, har ikke tid å vente på vt desverre, men så langt er jeg kjempefornøyd, spesielt er jeg fornøyd med tastaturet som er veldig godt å skrive på Har bare ett lite spørsmål som sikkert har ett opplagt svar, men må spørre likevel: Fjernet dere andre alle klistremerkene? Spesielt det merket som er på touchpaden for å vise hvordan den fungerer, det er vel ikke meningen at den skal være der fast? Og hva med de andre? Er redd for å begynne å pelle på noe som ikke kommer lett av og etterlater limrester og lignende. tok av alle mine. null stress. ingen lim merker eller noe Lenke til kommentar
karakas Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ifølge e-posten jeg fikk fra Amentio nå er QX123V modellen sort. Ellers så fikk jeg min natt til søndag, etter å har formatert og lagt inn en ren Windows 7 Pro så er jeg rimelig fornøyd, men musepaden irriterer meg litt, er alt for enkelt å trykke på padden når en skriver, og dette har flere ganger ført til at faner har lukket seg i Chrome mens jeg har sittet og surfet eller skrevet. Mulig det er en vanesak, men den virker litt oversensitiv. Ellers har jeg fjernet alle klistermerkene bortsett fra C2D og W7 uten problemer. Endret 14. desember 2009 av karakas Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg fjernet alle mine jeg og. Orker ikke ha en laptop som ser ut som en reklameplakat. Helt tullete å sette de på. Har kunn nytteverdi ved utstilling, ikke når den er gjemt nede i en kartong. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som vet om ett program jeg kan bruke for å teste kvaliteten på webcamet? Lenke til kommentar
Trillian Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fjernet merkene, men syns faktisk touchpaden var enklere å bruke med klistremerket på, uten det sitter jeg nesten fast, spesielt når jeg skubber oppover Men det er vel bare en vanesak satser jeg på.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som vet om ett program jeg kan bruke for å teste kvaliteten på webcamet? Hvorfor skal du teste det noe spesielt? Det et 0.3 mpix cam. Kjør det og se selv. Det er bare helt greit ikke noe mer. Lenke til kommentar
newcom Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei folkens, Har lest mye i de to trådene om denne pc'n og har interessert meg for den svarte versjonen. Hvor får jeg kjøpte den beste svarte versjonen med 5600mAh batteri under 7000 kr. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du får ikke kjøpt den svarte enda her i landet. Lenke til kommentar
grinaldo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ifølge e-posten jeg fikk fra Amentio nå er QX123V modellen sort. Ellers så fikk jeg min natt til søndag, etter å har formatert og lagt inn en ren Windows 7 Pro så er jeg rimelig fornøyd, men musepaden irriterer meg litt, er alt for enkelt å trykke på padden når en skriver, og dette har flere ganger ført til at faner har lukket seg i Chrome mens jeg har sittet og surfet eller skrevet. Mulig det er en vanesak, men den virker litt oversensitiv. Ellers har jeg fjernet alle klistermerkene bortsett fra C2D og W7 uten problemer. Har du prøvd TouchFreeze? TouchFreeze (via Lifehacker) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ifølge e-posten jeg fikk fra Amentio nå er QX123V modellen sort. Ellers så fikk jeg min natt til søndag, etter å har formatert og lagt inn en ren Windows 7 Pro så er jeg rimelig fornøyd, men musepaden irriterer meg litt, er alt for enkelt å trykke på padden når en skriver, og dette har flere ganger ført til at faner har lukket seg i Chrome mens jeg har sittet og surfet eller skrevet. Mulig det er en vanesak, men den virker litt oversensitiv. Ellers har jeg fjernet alle klistermerkene bortsett fra C2D og W7 uten problemer. Har du prøvd TouchFreeze? TouchFreeze (via Lifehacker) Er jo bare å slå av touchpaden med fn+f1 knappen med touchpad bilde. Samme for å slå på igjen. I instilligene for touchpad i kontrollpanel kan du velge at touchpad automatisk deaktiveres når ekstern mus er i bruk. Endret 15. desember 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå har jeg endelig fått min ul30a, har ikke tid å vente på vt desverre, men så langt er jeg kjempefornøyd, spesielt er jeg fornøyd med tastaturet som er veldig godt å skrive på Har bare ett lite spørsmål som sikkert har ett opplagt svar, men må spørre likevel: Fjernet dere andre alle klistremerkene? Spesielt det merket som er på touchpaden for å vise hvordan den fungerer, det er vel ikke meningen at den skal være der fast? Og hva med de andre? Er redd for å begynne å pelle på noe som ikke kommer lett av og etterlater limrester og lignende. tok av alle mine. null stress. ingen lim merker eller noe Samme her. Fjernet alt (utenom koselig Core 2 Duo ) Ikke no prob! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå