L O G I M A N Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, det der blir jo en "normal" laptop med utrolig batteritid uten at det går utover ytelsen. Dessuten så er den lettere enn de aller fleste i den størrelsen. Dessverre så er det nvidia, noe jeg aldri mer kommer til å kjøpe (iallefall inntil de kan gjennoppta gamle kunster). Fått for mye dritt fra den kanten dessverre de siste årene. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bestilte den nye Asus UL50 VT i dag som kommer med skjermkortet NVIDIA GeForce G210M som faktisk yter bedre en feks ATI 4570 Liker også at man kan skru av G kortet og bare kjøre på Intel kortet. Det var Julestemmning på MPX i dag da jeg fikk maskinen for 6490,- fraktfritt ordinær pris 7490,- pluss to refleksvester med MPX logo Leser den skal klarer 12 timer på batteriet jeg er spent men enda viktigere er at den er rolig og ikke blir varm så jeg gleder meg. Er UL50VT 15" ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) UL50 er 15.6" med 1366x768 (samme som oppløsning fra 12-15.6 i denne serien) Endret 1. desember 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så UL50VT har betre grafikk, større skjerm og DVD. Kva er argumenta for å kjøpe UL30? UL30 er sjølvsagt mindre, lettare og kanskje meir estetisk, men utenom det, kvifor velge deg? Varer batteriet lenger på UL30? Det å kjøpe laptop er ingen lett sak.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Innmaten er nesten lik. Du får også UL30Vt som er 13.3 med samme grafikk. Største forskjellen ligger i tommestørrelse på skjermen. Oppløsningen er lik. Så du må jo kjøpe en som har den skjermstørrelsen som passer deg/ditt bruk. Jo større den blir, jo mer vekt og plass tar den. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fins det noen butikker som har denne modellen til utstilling? Sku gjerne sett og testet litt før jeg kjøpern lissom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Expert hadde den i hvertfall på utstilling i Sørlandsparken. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du får også UL30Vt som er 13.3 med samme grafikk. Hvor får man kjøpt denne? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror du ikke får den i Norge, iallefall ikke enda. Du får prøve Amazon eller noe sånt om du vil ha den nå. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Veit framleis ikkje om det blir kjøp, men nokon som veit om nokre gode vesker til UL30? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Veit framleis ikkje om det blir kjøp, men nokon som veit om nokre gode vesker til UL30? Selv om denne er 13.3 så er det nok flere 12.1 som vil passe og om man vil ha minst mulig veske. Har selv en targus athmosphere 13.3. Den er mer enn stor nok, men tok den fordi jeg vil ha noe å ha mus, ekstern dvd brenner osv i og. Vurderer også en Dicota smartskin når jeg bare skal ha med maskin uten for mye tilbehør under reise. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Veit framleis ikkje om det blir kjøp, men nokon som veit om nokre gode vesker til UL30? kjøpte en veske til min fra dealextreme =) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7585 kjempebra produkt. veldig billig. den er forresten ikke lik den som er på bildet. jeg fikk min i svart og uten den skriften på ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vil tro Crumpler sine vesker for Mac passer denne utmerket. Noen som har anledning til å prøve? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva er forskjellen på UL30 og UL30VT ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva er forskjellen på UL30 og UL30VT ? Vt har også en grafikkbrikke fra Nvidia som er egnet til spill. Du kan veksle mellom denne og den integrerte intel grafikken. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror du ikke får den i Norge, iallefall ikke enda. Du får prøve Amazon eller noe sånt om du vil ha den nå. Takk for svar Vet du om den kommer til Norge? Lite aktuelt å kjøpe fra Amazon, feks.. Det fristet med 13,3", god batteritid og lav vekt - men også muligheten for noe spilling! Kommer uansett til å ha en maskin for tyngere oppgaver og spill! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Lurer på om jeg skal kjøpe meg en ul30vt, men jeg finner ikke bilde av maskinen med stort batteri, og hvor legne varer 4-cellers batteriet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Stort batteri stikker ikke ut bak som de gjør på visse netbooks osv. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke? hvorfor skulle man ikke kjøpe stort batteri da?:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå