anordne Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja du kan kjøpe ul30a og sette batteriet på en ul30vt om det er det du spør om. Lenke til kommentar
iddz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sitter å lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne pcen, UL30A that is. Men har veldig lyst på svart. Er det noen som vet hvor jeg får tak i den? Ser DigitalImpuls har den på vei "Uberkreftet 26.02.2010" men vil ha den nuh! Lenke til kommentar
vikk0 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 mulig du får den kjappere på dustin om du virkelig har bråttom. 1-3 dager før på lager sier de. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Krampen tar meg snart! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg måtte bare. Vanligvis handler jeg alt på komplett, men nå i dag via prisguiden fant jeg den på dustinhome. Det ble billigere, og den skulle sendes i dag. Håper bare jeg ikke angrer på dette. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hva skjer med at musepekeren har begynt å "lagge" på min UL30A? Har fungert perfekt til nå.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Oppdaget plutselig at diskkontrolleren kjører i PIO 4!! Ikke har jeg klart å endre den til DMA heller. Noen som har vært borti det? Det morsomme er egentlig at SSD-en har vært så rask at jeg ikke merket det med en gang Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 enden: Hvilken ssd har du puttet i denne nydelige maskinen? Får maskinen min snart, har ikke bestemt meg for om SSD blir aktuelt nå siden det er så dyrt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 80 GB X25-M g2. Diggbar disk Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har nettopp mottatt min ASUS UL30VT fra Komplett! Recovery disk med Windows 7 i engelsk ++ så det var bra! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574442 Forteller mer senere! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ser ut som ASUS sitt titel som "batterikongen" vil ikke vare. Sony planlegger å relansere en ny Vaio T som skal ha 17 timer levetid. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Selges Vaio i Norge da? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 nei vi er ikke med i eu og derfor er det vist mye byråkrati papir som er grunnen til at de skipper norge. svergie danmark. men vaio er jo helt annen prisklasse har værtfall vært det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Selges Vaio i Norge da? Ja. http://www.it24.no/ Men disse har USA tastaturer, men du får norske klister å sette på tastene om du ønsker. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det må jo være parallell import, noe som gjør at man ikke kan rette garanti krav mot Sony vist maskinen går i stykker og importøren går konken? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det må jo være parallell import, noe som gjør at man ikke kan rette garanti krav mot Sony vist maskinen går i stykker og importøren går konken? Nå har it24 holdt på ganske så lenge, de går nok ikke konk med det første nei. De følger jo kjøpsloven, garantien er normal den. sony.no også selger Vaio, men kunn et model. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Noen andre som har opplevd at noen ganger når man skrur på maskinen så kommer det bare oppe en helt hvit skjerm, og ingenting skjer? Jeg har opplevd det et par ganger nå, og har måtte skru av og på et par ganger for å løse det. I dag var den utrolig vrang, og ville ikke starte i det hele tatt! Hva kan problemet være? (Jeg har ingen virus eller dritt på maskinen, da dette er en jobb PC - Som kun brukes til dokumentarbeid osv) Endret 27. februar 2010 av sir-alex Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen andre som har opplevd at noen ganger når man skrur på maskinen så kommer det bare oppe en helt hvit skjerm, og ingenting skjer? Jeg har opplevd det et par ganger nå, og har måtte skru av og på et par ganger for å løse det. I dag var den utrolig vrang, og ville ikke starte i det hele tatt! Hva kan problemet være? (Jeg har ingen virus eller dritt på maskinen, da dette er en jobb PC - Som kun brukes til dokumentarbeid osv) Vri litt på skjermen. Jeg opplever av og til dette ved oppstart, men ved å vri litt på skjermen kommer bildet. Maskinen starter fint opp, det er bare skjer/skjermkort som ikke henger helt med. Jeg tror ikke det er dårlig kontakt, for feilen kan ikke fremprovoseres, og jeg kan skru av og på uten å røre skjermen, men likevel oppleve feilen. Den ser ut til å inntreffe ofte etter at batteriet har vært ute, og ellers sjelden hos meg. Lenke til kommentar
Phaselock Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg har et luksusproblem. Skal jeg kjøpe Acer 3810 eller skal jeg kjøpe Asus UL30A? Acer 3810 selges billig på Lefdal om dagen (4795,-)... Er UL30A bedre enn 3810? Endret 28. februar 2010 av Phaselock Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har et luksusproblem. Skal jeg kjøpe Acer 3810 eller skal jeg kjøpe Asus UL30A? Acer 3810 selges billig på Lefdal om dagen (4795,-)... Er UL30A bedre enn 3810? Jeg har testet begge maskiner, og valget fallt på UL30;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå