karakas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Eventuelt så kan du legge inn den engelske språkpakken manuelt. Lenke til kommentar
TeslaCoil Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg bestilt Asus UL80VT fra Amentio Håper bare det ikke tar for lang tid før de får den på lager.. Virker som om det er mangel på UL30VT og UL80VT over hele landet for tiden Anyways, skal ta benchmarks og teste PCen i spill så snart jeg har fått den, så skal jeg legge ut mine erfaringer her på forumet Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Både Norek, importør av ASUS, Expert, Komplett.no og Datakjeden sier at ASUS, windows 7 leveres bare med skandinavisk språk. Helt merkelig og veldig skuffende. Jeg får kjøpe w7 engelsk i tillegg til PC. Ingen kan gi klart svar.Microsoft skiller ikke på språk på medie når det gjelder installasjon. Får du tak i en engelsk OEM-CD vil ditt nordiske serienummer aktivere helt fint. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg fikk da velge språk på min maskin (UL30VT).. Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eventuelt så kan du legge inn den engelske språkpakken manuelt. Yes I will! Både Norek, importør av ASUS, Expert, Komplett.no og Datakjeden sier at ASUS, windows 7 leveres bare med skandinavisk språk. Helt merkelig og veldig skuffende. Jeg får kjøpe w7 engelsk i tillegg til PC. Ingen kan gi klart svar.Microsoft skiller ikke på språk på medie når det gjelder installasjon. Får du tak i en engelsk OEM-CD vil ditt nordiske serienummer aktivere helt fint. okay! Jeg fikk da velge språk på min maskin (UL30VT).. Jeg kommer til å forsøke dette først. Hvis ingen engelsk...så kjøper jeg eng.w.7. Får jeg problemer med drivere da? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Nei, Win 7 er Win 7, uansett språk Edit: Og skulle det være språkavhengige drivere/programvare finnes det garantert på engelsk fra Asus sine side. Endret 13. februar 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvorfor kjøper så mange UL30A når UL30VT er bedre ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hvorfor kjøper så mange UL30A når UL30VT er bedre ?Fordi VT kommer med dårligere batteri? Endret 13. februar 2010 av enden Lenke til kommentar
anordne Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 batterikapasitet er vel det jeg har minst å utsette på denne maskinen. Utrolig deilig å kunne ha med seg maskinen på skola og jobbe i 5-6 timer og enda ha strøm igjen. er vel kanskje vanskelig å få tak i ul30vt som er grunnen til at folk kjøper ul30a Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Men hvis jeg ikke går på skole da, eller bruker pc i jobb i det hele tatt. Hva skal jeg med så mye batteri da ? Tar aldri med meg pc ut heller på ferie eller no kafe shit. Jeg liker det sexy designet på den Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Så passer VT bedre for deg da. Ikke alle har samme behov som det vettu "Bra" er subjektivt og kommer an på behovene. Jeg spiller ikke, driver ikke med grafikk, ser ikke 1080p HD. Dermed er VT dårligre enn A for meg. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei, har lest gjennom hele tråden og det virker som dette kan være maskinen for meg (UL30A og VT). Valget står nå mellom en ASUS UL30A eller VT, og mellom en Dell Inspiron 13z. Link til anmeldelse 13z: Inspiron 13z Noen som kan hjelpe meg med å ta et valg. Synes begge maskiner er verdige kandidater. EDIT: død link rettet opp Endret 15. februar 2010 av sun-flex Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, har lest gjennom hele tråden og det virker som dette kan være maskinen for meg (UL30A og VT). Valget står nå mellom en ASUS UL30A eller VT, og mellom en Dell Inspiron 13z.Link til anmeldelse 13z: Inspiron 13z Noen som kan hjelpe meg med å ta et valg. Synes begge maskiner er verdige kandidater. EDIT: død link rettet opp Kjenner ikke 13z, men A vs VT: Utvilsomt VT, med mindre du utelukkende er ute etter batteri og aldri vil gjøre noe som helst som krever grafikk krefter. Husk også at et batteri blir svaktere med tiden, hw vil bestå! Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Var nede på Siba nå og trykka litt på Asusen, og den virket grei nok den. Går eventuelt for en VT som du nevner, men skulle gjerne hørt noe om Dell 13z før jeg kjøper. Så til alle lesere av denne tråden, har noen av dere erfaringer med 13z? Endret 15. februar 2010 av sun-flex Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg elsker denne maskinen. Penger er lagt av og den skal kjøpes så snart komplett har den på lager. Ja, jeg skal kjøpe den hos komplett. Komplett fanboy. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) pc world har testet dell v13. http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjer...ticle156847.ece har ikke sjekket på hva som er forskjellen på 13z, men batterikapistet er værtfall vesentlig dårligere på v13 enn ul30a (også ul30vt). Smaksak men jeg har mye med meg maskienen på skolen og er veldig greit å slippe å pakke med strømadapter som må kobles til og fra og rulles sammen, sparer sikkert ett eller to daglig Kanskje har dell bedre styre plate og kanskje bedre skjerm... Ul30vt har vel følsom touchpad og skjermen kunne gjerne vært litt bedre. Ikke noe problem når man sitter ordentlig i en stol. Men på sofaen og til henslengt surfing hadde jeg ønsket bedre. Endret 16. februar 2010 av anordne Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) pc world har testet dell v13. http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjer...ticle156847.ece har ikke sjekket på hva som er forskjellen på 13z, men batterikapistet er værtfall vesentlig dårligere på v13 enn ul30a (også ul30vt). Smaksak men jeg har mye med meg maskienen på skolen og er veldig greit å slippe å pakke med strømadapter som må kobles til og fra og rulles sammen, sparer sikkert ett eller to daglig Kanskje har dell bedre styre plate og kanskje bedre skjerm... Ul30vt har vel følsom touchpad og skjermen kunne gjerne vært litt bedre. Ikke noe problem når man sitter ordentlig i en stol. Men på sofaen og til henslengt surfing hadde jeg ønsket bedre. Ser at batteritiden på 13z er 9t og 10min ved normal bruk og 7t og 15 min ved avspilling av video (resultatet er hentet fra anmeldelsen her:Inspiron 13z ). Synes dette er meget bra og holder i massevis for meg. Så valget står forsatt mellom Dell og Asus. Eneste minus er at jeg ikke har fysisk fått trykket litt på 13z. EDIT: skrivefeil Endret 16. februar 2010 av sun-flex Lenke til kommentar
-imen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Er det noen andre som sliter med at museinnstillingene ikke blir lagret når man skifter mellom batteriprofiler? Endret 21. februar 2010 av Simen_1987 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Batteritid: Har akkurat kjørt 8 timer med toget pluss jobbet en god time etterpå. 9 timer passert for UL30A med det minste batteriet, og det kjører stadig videre. (Men nå kom det varsel om lavt batteri.) Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er det noen som kan bekrefte at A bruker samme batteri som VT? Tenkte jeg skulle snike meg til det beste fra to verdener ved å kjøpe VT til meg selv og bytte batteri med kona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå