sisk2105 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Er det noen der ute som har lyst å bli med på en vennegjeng for Xbox 360? Selv synes jeg det er mye morsomere å spille med folk man kjenner litt, enn å hele tiden spille mot vilt fremmede hele tiden? Jeg synes også det er unødvendig å ha en gjeng for hvert spill, da det er mange som spiller mange av de samme spillene. Så hvis noen er interessert i å få noen nye Live venner så er det bare å adde meg Sindress93 Noen av spillene jeg selv spiller er Cod4, skate 2, halo, Battlerfield 1943 og mange fler som jeg ikke kommer på nå Håper jeg ikker er alene med å ha alt for få Live venner. Endret 13. november 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg er med Spiller cod 4, skate, skate 2, burnout paradise, battlefield bad company, cod WaW, fifa 09, RE5. Stoked og Cod MW 2 neste søndag GT: Bondepung Endret 13. november 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Supert, endelig en som svarer Jeg hadde nesten mista håpet om at noen kom til å svare siden det var så mange som gikk inn, men ikke svarte. Da er vi i allefall to som kan ha det fett på live Til alle andre der ute er det bare å skrive seg på Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bare å legge meg til: LGS x HeaDShoTz LGS er Clanen. HeaDShoTz er navnet. Har vel godt og vel en 60 Norske Venner på Live, så jeg er med i det du kaller en ''vennegjeng''. Men greit å bli kjent med fler. =D Spiller: CoD4, CoD5, MW2, Skate 2, GTA IV, Borderlands, Tekken 6, og et par andre spill. Bold=Lovely! Men, over til noe annet. Noen som er intrisert i CoD4, CoD5, MW2, Guitar Hero eller Halo 3 clan? Gå til GameNor. GameNor er også for deg som vil stifte en clan, og vi er åpne for alle slags claner, siden vil også bli brukt som en community hvor man kan snakke. Så til alle Xbox 360 Gamere: Gå til GameNor Cya all there i hope! Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Dritbra nå kommer det iallefall noen flere. Selv har jeg ikke hatt live i mer en 1 måned eller noe så jeg har kun mine fysiske venner (eller hva man kaller dem) og også noen folk jeg har møtt på live. Da legger jeg til deg. Jeg kommer til å skaffe meg både borderlands og MW2 etter hvert, men jeg må spare litt penger før jeg bruker nesten 2000kr på spill Endret 11. november 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg kan godt være med, gamertag MajorRed Demon, spiller for det meste Forza 3 nå, tipper det blir litt CODMW2 i mårra hvis jeg får spillet i posten... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dritbra nå kommer det iallefall noen flere. Selv har jeg ikke hatt live i mer en 1 måned eller noe så jeg har kun mine fysiske venner (eller hva man kaller dem) og også noen folk jeg har møtt på live. Da legger jeg til deg. Jeg kommer til å skaffe meg både borderlands og MW2 etter hvert, men jeg må spare litt penger før jeg bruker nesten 2000kr på spill Kan du også registrere deg på GameNor? Har hatt Live i 1 år nå og som jeg så har ca 50 venner ++, noen fra IRL/[Fysisk som Sisk sa] og mange from the Xbox. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Da har jeg meldt meg inn i gamenor med Sindress93 Og til alle andre så er det fortsatt bare å skrive seg på i tråden også får du nye venner Endret 12. november 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er gledlig med. Min gamertag er waveshaft Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Gjerne med her også, gamertag: diskre Gamer for tiden: MW2, Borderlands, Fable 2, MW1, Beatles rockband, skate 2, GTA4, crackdown, RE5. Tror det var alle coop spillene. Legg meg gjerne til, og send meg PM Sees online! Endret 13. november 2009 av nikrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå