Gå til innhold

[Xbox 360] Vennegjeng for alle spill

sisk2105

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har lyst å bli med på en vennegjeng for Xbox 360?

Selv synes jeg det er mye morsomere å spille med folk man kjenner litt, enn å hele tiden spille mot vilt fremmede hele tiden?

Jeg synes også det er unødvendig å ha en gjeng for hvert spill, da det er mange som spiller mange av de samme spillene.

Så hvis noen er interessert i å få noen nye Live venner så er det bare å adde meg Sindress93

Noen av spillene jeg selv spiller er Cod4, skate 2, halo, Battlerfield 1943 og mange fler som jeg ikke kommer på nå

Håper jeg ikker er alene med å ha alt for få Live venner.

Endret av sisk2105
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å legge meg til: LGS x HeaDShoTz

LGS er Clanen.

HeaDShoTz er navnet. :p

Har vel godt og vel en 60 Norske Venner på Live, så jeg er med i det du kaller en ''vennegjeng''. Men greit å bli kjent med fler. =D

Spiller: CoD4, CoD5, MW2, Skate 2, GTA IV, Borderlands, Tekken 6, og et par andre spill.

Bold=Lovely!

Men, over til noe annet.

Noen som er intrisert i CoD4, CoD5, MW2, Guitar Hero eller Halo 3 clan? Gå til GameNor.

GameNor er også for deg som vil stifte en clan, og vi er åpne for alle slags claner, siden vil også bli brukt som en community hvor man kan snakke. Så til alle Xbox 360 Gamere: Gå til GameNor

Cya all there i hope!

Lenke til kommentar

Dritbra nå kommer det iallefall noen flere.

Selv har jeg ikke hatt live i mer en 1 måned eller noe så jeg har kun mine fysiske venner (eller hva man kaller dem) og også noen folk jeg har møtt på live.

Da legger jeg til deg. Jeg kommer til å skaffe meg både borderlands og MW2 etter hvert, men jeg må spare litt penger før jeg bruker nesten 2000kr på spill

Endret av sisk2105
Lenke til kommentar
Dritbra nå kommer det iallefall noen flere.

Selv har jeg ikke hatt live i mer en 1 måned eller noe så jeg har kun mine fysiske venner (eller hva man kaller dem) og også noen folk jeg har møtt på live.

Da legger jeg til deg. Jeg kommer til å skaffe meg både borderlands og MW2 etter hvert, men jeg må spare litt penger før jeg bruker nesten 2000kr på spill

Kan du også registrere deg på GameNor?

Har hatt Live i 1 år nå og som jeg så har ca 50 venner ++, noen fra IRL/[Fysisk som Sisk sa] og mange from the Xbox.

Lenke til kommentar

Gjerne med her også, gamertag: diskre

Gamer for tiden: MW2, Borderlands, Fable 2, MW1, Beatles rockband, skate 2, GTA4, crackdown, RE5.

Tror det var alle coop spillene.

Legg meg gjerne til, og send meg PM :)

Sees online!

Endret av nikrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...