M4RT1N Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg vet ikke om dette er riktig plass så, hvis det er feil plass sett denne tråden over der den hører til. Jeg bare lurte, går det ann å kjøre en counter strike source server i µtorrent når porten er 27015? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) utorrent og cs kan bruke samme portene, men utover det blir det som og be en svenske gi en blind kineser beskrivelse for hvordan løpe gjennom et minefelt. for og sette opp cs server må du ta en titt på hlds. Endret 7. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
M4RT1N Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Har funnet ut av hvordan jeg gjør det, med et program kalt BaUPnP. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ville bare si at denne tråden er grisemorsom for oss som kan server-oppsett og som ikke spiller spill. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg vet ikke om dette er riktig plass så, hvis det er feil plass sett denne tråden over der den hører til. Jeg bare lurte, går det ann å kjøre en counter strike source server i µtorrent når porten er 27015? Forstår jeg deg rett, hvis jeg har fått inntrykk av at du vil kjøre en spillserver i utorrent? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ville bare si at denne tråden er grisemorsom for oss som kan server-oppsett og som ikke spiller spill. Da er du kanskje rette mannen for å hjelpe et forummedlem da Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har funnet ut av hvordan jeg gjør det, med et program kalt BaUPnP. tipper du har iphone... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå