Gjest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hei! Jeg nettopp fått med meg at George A. Romero lager en haugh med skrekk filmer. Noen som har noen bra filmer av han å anbefale? PS: Vil også ha andre skrekk filmer å se selv om det er uten for trådens tema, post det gjerne i spoiler hvis det er andre filmer. Endret 7. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei!Jeg nettopp fått med meg at George A. Romero lager en haugh med skrekk filmer. Noen som har noen bra filmer av han å anbefale? PS: Vil også ha andre skrekk filmer å se selv om det er uten for trådens tema, post det gjerne i spoiler hvis det er andre filmer. Sett en del Romero og jeg må bare si at jeg ikke er en fan. Dawn of the Dead er jævlig bra da. Night of the Dead er også ganske god. Må innrømme at jeg ikke har sett Martin, jeg klarer ikke å finne den. Over til ekstremt gode skrekkfilmer: Peeping Tom The Beyond Jacob's Ladder Images Don't Look Now Rosemary's Baby Blood and Black Lace A By of Blood Witchfinder General Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bare til å slå seg ned å sette på "...of the dead" samlingen. Night er flott. Dawn er en klassiker. Og Day er en "gem" som har blitt litt undervurdert. Personlig likte jeg også Land, men Diary leverte ikke. Kan forøvrig anbefale Creepshow, som også er underholdene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Romero har 3 severdige filmer: Night of the Living Dead, Dawn of the Dead samt Day of the Dead. Forøvrig er Return of the Living Dead et must; de andre i serien kan du bare hoppe over. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg vil nå også anbefale folk og se The Crazies, Martin, Knightriders og Creepshow. Edit; og for de individene som har en generell frykt for filmer eldre enn rundt 2000-2005, så ser jeg nå at The Crazies får en remake som kommer nå i februar... The Crazies (2010) Endret 7. november 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå