spillegalen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hei! Jeg har bare ett lite spørsmål. Er det noen der ute som kan bittelitt programmering (jeg kan ingenting) og som har bittelitt tid til overs? Hvis noen hadde hatt det. Er det mulig og få denne flash filmen, oj dette var faktisk ganske vanskelig og forklare. Det jeg lurte på var om det var mulig og laste den ned, få lagt den inn i en .exe fil ( er det ikke det den heter? ) som har litt størrelse ( slik at venner tror det er et program) og sånn at når man åpner filen så åpnes nettleseren og puppytwister spilles av. tenkte det hadde vært litt morsomt og lure folk med den.. gitt filen et seriøst navn og ikonbilde. er dette mulig og gjøre? takker for svar. Endret 7. november 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dette er ikke umulig nei. Det du ber om er litt unøyaktig. Du vil ha swf filen omgjort til en .exe også vil du at exe skal åpne nettsiden. Det er ikke mulig fordi den siden ikke tillater direkte linking. Søk på google etter swf to exe så finner nok et program, så bare velger du et ikon selv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) hvordan man gjør den til .exe fil aner jeg ikke, men har kan du laste ned saken ihvertfall. høyreklikk - lagre som : http://dagobah.biz/copy1_dagobah_biz/puppytwister.swf alternativt, åpne siden, velg Fil - Lagre som. Algific: alt man kan se på nettet kan også lastes ned... Endret 8. november 2009 av aklla Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Flash har muligheten til å gjøre dette, men jeg vet ikke om en kan gjøre det fra .swf filer, siden jeg ikke har brukt flash på kanskje 10 år. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det finnes gratisprogrammer som får ut lyd og animasjon fra .swf, men ikke AS koden. man tar lyd filen og animasjonen inn i en ny swf som man laster opp på for eksempel megaswf.com. bruker man CS4 trenger men ikke noe koding. en .exe som åpner nettsiden. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå