El cartucho Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hei. Er på utkikk etter ny telefon. Har tittet endel på E52/E55 siden de ble offentliggjort. Men så ble de lansert, og et par spørsmål reiste seg. - Mange klagde på problemer med telefonene. Er disse fikset nå? - SAR-verdien på disse telfonene er henholdsvis 1.19 og 1,23W/kg. Er det noe å bry seg om? Ellers virker de jo omtrent som de perfekte mobiler. - Klassisk format (og ikke trykkskjerm) - Wlan - 3,5mm mini-jack, spiller de fleste formater. - God batteritid - Fornuftig pris - Nokia Noen innspill? Er SAR-verdien noe å bry seg om? Er problemene fikset? Er det andre ting jeg bør vite om telefonene? Finnes det noen andre lignende på markedet som jeg bør vite om? På forhånd tusen takk for alle innspill. Endret 7. november 2009 av nmrr79 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fikk min E52 i sort på torsdag og er til nå _kjempefornøyd_! Lett å ha med å gjøre, kjemperask og endelig en enkel sync mellom min outlook og mobilen, anbefales fra min side! Ang SAR-verdien får jeg trøste meg med at jeg snakker svært lite i telefonen i forhold til mange andre. De nevnte problemene har jeg ikke lagt merke til enda og samtalekvaliteten er godt innenfor Lenke til kommentar
El cartucho Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Fikk min E52 i sort på torsdag og er til nå _kjempefornøyd_! Lett å ha med å gjøre, kjemperask og endelig en enkel sync mellom min outlook og mobilen, anbefales fra min side! Har hørt at ordboken (i hvert fall den på e55) kommer med en del rare auto-forslag, og at det følgelig er mye plunder å skrive meldinger når den konstant retter ord til andre merelige/ikke eksisterende ord på norsk. Er dette et problem på E52? Hvis ikke tror jeg nesten jeg går for E52, skjekket SAR-verdien på min næværende telefon og fant den var på samme nivå. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har hvertfall skrudd av autoforslagene Jeg er til nå knallfornøyd Lenke til kommentar
El cartucho Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har hvertfall skrudd av autoforslagene Jeg er til nå knallfornøyd Kan jeg tolke det som at autoforslagene er like ville som de på E55? Når du sier du har deaktivert autoforslag, vil det si at all form for skrivehjelp er deaktivert? (Slik at du må trykke tre ganger for c, og vente en stund hvis neste bokstav du skal skrive er på samme tasten?) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Det vet jeg ikke. Nei, er fortsatt T9 tastespråk, men det kommer ikke opp grå tekst som viser hva mobilen tror ordet du har begynt på er. EDIT: sorry, jeg har rotet med begrepene. Er ordforslag som er T9, jeg har deaktivert "automatisk ordutfylling". Da slipper man at telefonen gjetter hva du skal skrive Endret 15. november 2009 av Chris_lox Lenke til kommentar
El cartucho Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Nei, er fortsatt T9 tastespråk, men det kommer ikke opp grå tekst som viser hva mobilen tror ordet du har begynt på er. EDIT: sorry, jeg har rotet med begrepene. Er ordforslag som er T9, jeg har deaktivert "automatisk ordutfylling". Da slipper man at telefonen gjetter hva du skal skrive Akkurat det jeg ønsket å høre. Da tenker jeg det blir en E52 på meg også rimelig snart. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hørt flere klager på lydkvaliteten ved samtaler på denne, er denne feilen rettet opp? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har hvertfall ingen problemer med min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå