Gå til innhold

Joomla hjelp se siste post.

Anbefalte innlegg

Hei siden cod mw2 kommer tenkte jeg at jeg kunne lage en ny clan side. Den andre er litt utdatert. Men trenger en bra joomla template. Helst noe med cod. Jeg ser ette noe fancy kan godt koste cash. Har vært og sett inn på rocketheme men ingen ser ut som noe en clan kan bruke. Har også vært her http://www.clantemplates.com/?module=templates Men ser etter noe mer fancy med effekter osv. Kan noen skrive ned noen sider eller noe sånt. Eller om jeg bør lage min egen template.

Endret av The-One
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag fra bunnen av, ser nok mer proft ut enn sånn jalla-halv-ferdig side. Med forbehold at jeg tar feil, så tenker jeg ala geocities eller .tk stæsj når jeg leser template.

Fin sjanse til å lære seg html koding i samme slengen! :)

Endret av Dunno1987
Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke de ulike sidene med Joomla templates for å se om du finner noe. F.eks Siteground. Finnes mange flere - også med maler du må kjøpe.

De fleste kan modifiseres med egne bilder og litt mer fancy stuff.

@Dunno1987:

Templates til Joomla, Wordpress, Drupal med mer har ikke likheter med noe geocities og .tk stuff. Det er som oftest meget profesjonelt laget templates. Og i og med at templates i Joomla krever mer enn bare å kunne HTML, er det greitt å bruke.

Lenke til kommentar

Har da nå funnet og skaffet den jeg ville ha: http://www.joomlart.com/templates_demo.php...=ja_sanidine_ii

Så skaffet defor templaten det kom med noen extensions. Så uploaded først templaten den virket supert. Men jeg vil ha med den newsbar animation greia. Så hvordan uploader jeg extensionsene? Dette er det som kom med:

cb_jasanidine_ii

fb_ja_sanidineii_light

mod_jabulletin

mod_jaslideshow

mod_jatabs

plg_jatabs

Hvordan er det jeg skal fikse dette? er helt noob på joomla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...