Jan1991 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skal kjøpe meg bærbar pc, som skal kunne kjøre de beste spillene på maks. Må ha MINIMUM 16'' skjerm. Har ikke noe peil på hva som er bra av skjermkort osv, så kom med forslag om hva jeg burde kjøpe. Takk for svar. Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Skal kjøpe meg bærbar pc, som skal kunne kjøre de beste spillene på maks.Må ha MINIMUM 16'' skjerm. Har ikke noe peil på hva som er bra av skjermkort osv, så kom med forslag om hva jeg burde kjøpe. Takk for svar. Du har denne!. Asus G50Vt. Det er en super bærbar 16" og har et GTX 260M skjermkort som drar alt av det som er på markete idag for fult. Har også et programm som overklokker PCen for deg der du kan velge mellom tre moduser, dette kan vere nyttig når du skal spille... Endret 7. november 2009 av rubestee Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tja, såvidt jeg har lest meg fram til på nett så er GTX 260M bare et rebadge av 9800GT så alle spill på max skal man se langt etter.. Men noe av det bedre til bærbar er det nok, kommer ikke bort fra at stasjonær maskin alltid er bedre til spill enn bærbare. Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tja, såvidt jeg har lest meg fram til på nett så er GTX 260M bare et rebadge av 9800GT så alle spill på max skal man se langt etter.. Men noe av det bedre til bærbar er det nok, kommer ikke bort fra at stasjonær maskin alltid er bedre til spill enn bærbare. Har sett folk på Youtube som har hatt denne PCen og spilt Crysis med full grafikk... de har 15- 25 frp. noe som er ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå