Gå til innhold

48 timers Gull kode

Dyvers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dette være noe for deg?

http://gamestop.no/pdf/Q4_sept_470x940_NO.pdf Lever 2 spill + 200 kr så får du det + gamerpictures. Da kan du også få 13 måneder.

Du betaler:

2 spill kan godt vært dritt spill.

200 kr

250kr

Du får:

Mw2 + gamerpictures

13 måneder live

50 kr

Jeg tror også at de gir deg et gavekort på 100 kr om jeg ikke tar feil.

Endret av The-One
Lenke til kommentar

Du kan lever 2 spill + 200 kr da får du mw2 + gamerpictures + et gavekort på 100kr tror jeg.

Så kan du bruke 250kr av de 500kr til et 13 måneders kort fra xboxliveuk.

Så har du igjen 50kr til å kjøpe smågodt for :p

SRY du kan ikke lever de to spillene her er exkluderings listen.

http://gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf

Endret av The-One
Lenke til kommentar

Gamestop er strenge på regler foreldrene mine stod rett foran døren. Så ba de meg ta dem med inn. Så hadde de en alvor prat om at det var farlig for meg å spille det spillet osv. No problem følte jeg var rude i første posten. Mange spør bare fordi de ikke gidder å gå i butikken.

Endret av The-One
Lenke til kommentar

Hehe, går greit det

Grunnen til EB games og Gamestop er mer strenge på aldersgrense enn butikker som Expert og Lefdal er fordi Gamestop / Eb Games lever av å selge spill ( og film ).

Men okey jeg får ta meg en tur til nærmeste gamestop på Mandag og levere inn GH: World Tour og LegoStar Wars II :p

Siden du får Gamerpictures betyr det at man får Limited Edition av CoD Mw2?

Hadde en venn av meg som gjorde en lignende deal han kjøpte Uncharted 2 og han leverte inn 2 spill + 200 kr og han fikk Limited Edition.

Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke så mye på de 50 kronene, jeg ser mer frem til å kvitte meg med 2 spill og få Cod6 i tilegg til å få råd til gull :)

Uansett BACK TO TOPIC

Hvis noen kunne donert en 48 timers til meg hadde jeg vært evig takknemmlig, jeg liker ikke å kjøpe ting på nett så derfor skal jeg i ikke bruke xboxliveuk

Endret av Dyvers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...