Dyvers Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hey my fellow gamers Kunne noen av dere vært en engel og donert en 48 timers gullkode? Jeg hadde vært evig takknemmlig Jeg må jo varme litt opp til CoD6 på Tirsdag ;P Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva skal du med 48 timers gull? Kjøp 12 måneder. Hater slike tråder. Kan ikke folk bare drite i å gi slik at disse trådene slutter. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor tror du jeg spørr om kode? Jeg har ikke penger før Onsdag Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du klarer å skrape frem http://www.xboxliveuk76.com/index.php?prod...&prod_id=23 66 kr? Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 har 500 kr akk på kontoen som må gå t Cod 6 Jeg er ikke voksen jeg tjener ikke penger så er ikke så lett å skrape frem Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Begynner og gå rimelig lei disse trådene nå Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Kan dette være noe for deg? http://gamestop.no/pdf/Q4_sept_470x940_NO.pdf Lever 2 spill + 200 kr så får du det + gamerpictures. Da kan du også få 13 måneder. Du betaler: 2 spill kan godt vært dritt spill. 200 kr 250kr Du får: Mw2 + gamerpictures 13 måneder live 50 kr Jeg tror også at de gir deg et gavekort på 100 kr om jeg ikke tar feil. Endret 7. november 2009 av The-One Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Så det du sier er at jeg kan levere inn f.eks Shadowrun og Too Human + 200 kr Så får jeg alt dette: Mw2, 13 mnd med gull + Gamerpictures + Gavekort? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Du kan lever 2 spill + 200 kr da får du mw2 + gamerpictures + et gavekort på 100kr tror jeg. Så kan du bruke 250kr av de 500kr til et 13 måneders kort fra xboxliveuk. Så har du igjen 50kr til å kjøpe smågodt for SRY du kan ikke lever de to spillene her er exkluderings listen. http://gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf Endret 7. november 2009 av The-One Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Hehe joda funke fjell det Tusen Takk ;P Må man være 18 for å ha denne dealen? (Tror cod6 har 18 års grense, og gamestop er kjent for å være strenge med aldergrense ) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Gamestop er strenge på regler foreldrene mine stod rett foran døren. Så ba de meg ta dem med inn. Så hadde de en alvor prat om at det var farlig for meg å spille det spillet osv. No problem følte jeg var rude i første posten. Mange spør bare fordi de ikke gidder å gå i butikken. Endret 7. november 2009 av The-One Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Hehe, går greit det Grunnen til EB games og Gamestop er mer strenge på aldersgrense enn butikker som Expert og Lefdal er fordi Gamestop / Eb Games lever av å selge spill ( og film ). Men okey jeg får ta meg en tur til nærmeste gamestop på Mandag og levere inn GH: World Tour og LegoStar Wars II Siden du får Gamerpictures betyr det at man får Limited Edition av CoD Mw2? Hadde en venn av meg som gjorde en lignende deal han kjøpte Uncharted 2 og han leverte inn 2 spill + 200 kr og han fikk Limited Edition. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei på gta Iv så brukte jeg dette tilbudet det var vel det sykeste. Du leverte inn 2 spill + 1 kr. Du fikk 500 ms points, 1 måned live + gamerpictures + spillet + 100 kr gavekort. Du får med et ark eller et lite kover. NB tror de tar 50 kr for å reservere spillet du får tilbake de 50 kr når du går å henter spillet Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg tenker ikke så mye på de 50 kronene, jeg ser mer frem til å kvitte meg med 2 spill og få Cod6 i tilegg til å få råd til gull Uansett BACK TO TOPIC Hvis noen kunne donert en 48 timers til meg hadde jeg vært evig takknemmlig, jeg liker ikke å kjøpe ting på nett så derfor skal jeg i ikke bruke xboxliveuk Endret 7. november 2009 av Dyvers Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 De godtar paypal Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ja, jeg har hørt om paypal, men jeg har ikke satte meg skikklig i hva det er. Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Google er din venn. http://no.wikipedia.org/wiki/Paypal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå