PSV Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvor gammel er du egentlig? Jeg fikk Visa når jeg "såvidt" hadde blitt 17. Såvidt jeg har skjønt kan man få i det året man fyller 18. Jeg fikk mitt tidlig i Januar 08, selv om jeg ikke fylte 18 før i September samme år. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg klarer rett og slett ikke se hva som er wasted med å bruke én time på dette. Hva med å kjøpe to hver gang? Da har du likevel penger igjen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Opprett konto hos Nordea, da får du Visa Electron som kan brukes på nett. Det må foreldrene hans gå med på. Noe som ser ut til å være håpløst. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som kan fortelle hvordan Visa gavekort funker? Link Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Trykk på "les mer" knappen. Du velger mellom å motta kortet i posten eller hente det ved en av våre kontorer. Kortet lader du enkelt selv i de fleste SpareBank 1 minibanker, i telefonbank eller mobilbank. Ved lading belastes din bankkonto med gavebeløpet + 40 kroner. Kortet kan benyttes på alle steder merket med VISA - også ved handel på Internett. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Et gamecard varer i 60 dager. Er ikke noe problem å bruke slike. Som regel vet man om man skal bort i sommerferien. 240,- for 60 dager med Gamecard, og dette kan kjøpes i butikk.. Det løser ALLE problemene dine. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Opprett konto hos Nordea, da får du Visa Electron som kan brukes på nett. Det må foreldrene hans gå med på. Noe som ser ut til å være håpløst. Joda sånn sett. Men nå har det seg at min mor var skjef i en av bankene I dnb når jeg fikk kortet mitt, deretter har hun venner i dnb som er da dagens grunn til att jeg forholder meg til dnb. Men tilbake til nordea, nei man trenger ikke og ha foreldres samtykke for og bruke nordea kort på nett, men grunnen til att jeg ikke går over til nordea er ganske klar. sitter også med noen aksere på litt over 800 tusen streken i dnb. Litt for mye rot med og skifte bank bare for ett spill etter min mening. da legger jeg heller wow på hyllen til jeg fyller 18 om det skulle være tilfellet. Waste med 1 time. med tanke på att butikken stenger kl. 21.00 og jeg har ganske så tight skjema for trening, og rekke lekser etc så er det likk problematisk ja.. Bjohansen, du har virkelig ikke lest første posten du? Endret 15. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hvor gammel er du egentlig? Jeg fikk Visa når jeg "såvidt" hadde blitt 17. Såvidt jeg har skjønt kan man få i det året man fyller 18. Jeg fikk mitt tidlig i Januar 08, selv om jeg ikke fylte 18 før i September samme år. Sorry for en aldrig så liten dobbelpost. Joda fyller 17 nå om 15 dager. Så blir vell ikke før til neste år om det i det hele tatt er mulig. Varierer mest sannsynelig fra bank til bank. men mener jeg har lest noe om dette om att man MÅ ha fylt 18 før man kan bestille sitt fullverdige visa kort. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Bjohansen, du har virkelig ikke lest første posten du? Beklager, må ha oversett det du skrev om gamecards. Men det virker som det er den beste måten for deg å betale med. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Mulig. Jeg tror jeg kommer til og kjøpe sånne oppfyllbare visa kort I og med att det tar get 15 min til narvesen og en 7-eleven ligger ved siden av skolen min Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kjøp et sånt speedON kort eller hva det heter. Du tenkte vel på "SpendON"? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172716 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 skaff deg en separat konto i Nordea. Og lag en automatisk overføring fra din konto i DnB til kontoen i Nordea. Så bruker du Nordea kortet til å betale spillet med. Er ikke verre. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøp et sånt speedON kort eller hva det heter. Du tenkte vel på "SpendON"? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172716 Har jeg ikke rettet på det for lenge siden? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har jeg ikke rettet på det for lenge siden? La ikke merke til den :O Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Gjør som meg ikke betal men få andre til og betale og betale ingame med gold ? x) en kompis av meg tok og betalte 60 dager får 2000 gold x) *skulle egentlig være 30dager men pga prob så brukte han Gcard* Men du har sikkert noen kompiser som har litt ekstra og bruke og som vil ha gold, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå