tommis Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har to maskiner med microsoft wireless desktop, prøver og få begge til og fungere i samme rom. Når jeg beveger på den ene musen stopper den andre opp.... Går det an og få de til og kjøre på forskjellig frekvens eller på annen måte fikse problemet? Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har ikke microsoft noe ala logitechs secure connection? Er ikke sikker, men sjekk det... Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 hehe...hva er "secure connection"? At hvert sett kjører på sin egen kanal(frekvens) da eller? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er ikke helt sikker, men mener at det skal være noe slikt. At man skal forhindre interferens mellom flere enheter eller noe slikt... Edit: http://www.logitechcordless.com/index.cfm?...&contentID=6161 <- Jeg fant, jeg fant! Ikke særlig informativt tho... Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Tror microsoft dreit ganske greit i "multi-channel technology" som det står på alle de trådløse pakker fra logitech... Står ikke noe om dette hos microsoft ialle fall.. Står kun at de bruker 2 kanaler, bruker musa og keyboard en kanal hver eller?? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har 2 stk logitech optiske trådløse muser og har også sett at en m us kan styre på 2 maksiner men da bare trykker jeg en ekstra gang på den "connect" knappen på mus boksen slik at den skifter frekvens og vips null problem......da funker begge musene på hver sin frekvens Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Har seff prøvd der, men det funker dårlig... På den ene maskina funker både tastatur og mus, men på den andre funker bare tastaturet(samtidig). Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Logitech's secure connection er bare for tastaturet. Prøv å skru av den ene maskina og ta ut batteriet på dens mus, mens du setter opp musa på den andre. Og så motsatt. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Skal prøve det! Det forresten sånn at de fungerer utmerket hver for seg i samme rom men med engang den ene musa blir beveget på så stopper den andre... Dette gjelder et Microsoft wireless optical desktop(veldig mye snakk om logitech her...skjønner at der funker der...litt misunnelig akk nå...) Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Funka dårlig gitt! Det funker vel ikke med to sett i samme rom da Dårlig av microsoft hvis det er tillfelle... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ring microsoft og kjeft på dem. Si at du krever to logitech-mus istedet. :wink: Lenke til kommentar
Jove Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Skal prøve det!Det forresten sånn at de fungerer utmerket hver for seg i samme rom men med engang den ene musa blir beveget på så stopper den andre... Dette gjelder et Microsoft wireless optical desktop(veldig mye snakk om logitech her...skjønner at der funker der...litt misunnelig akk nå...) Har selv logitech, og det er noe av det samme problemet der. Ivertfall om en har 3 mus i samme rom. Da der bare er 2 kanaler.. Akkurat samme problemet, når en mus ble brukt, stoppet den andre opp. Får vel bruke ledning-mus på netverk og slikt.. arg :/ mvh Jan Ove (kanskje dette var til litt trøst? Logitec sliter også!) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ...Får vel bruke ledning-mus på netverk og slikt.. Har vært på LAN hvor det satt 3 stykker rett ved siden av meg som også hadde trådløs logitech-mus. Alle mus-ene fulgte nærmeste motakker, men tastaturet derimot...hadde secure connection, men tålte ikke el-strålingen i rommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå