Whizzkid Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei, kanskje ett litt uvanlig spørsmål men: Har lenge ønsket meg ett svart juletre, men har ikke klart å funnet en leverandør av dette. Ønsket er å ha ett som er tilnærmet likt edelgran i svart plast. Høyde på ca. 1500 mm. Om noen kan gi meg svar på dette, hadde jeg blitt veldig glad Pfh, takk! Mvh Kim Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fett da! Kan vi feire Jul sammen da? Lenke til kommentar
Whizzkid Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Fett da! Kan vi feire Jul sammen da? Hvis du forteller meg hvor det kan kjøpes, så kan du få ett bilde av det... Ferdigpyntet......... Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 tror både Skeidar og Plantasjen førte svarte plast juletrær i fjor Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hogg ned eit vanleg tre, og mål det i rødt, kvitt og blått. Kvifor svart, kvifor ikkje eit grønt joletre? er jau mykje finare det vell? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan vel kjøpe et tre i plast, og spraymale det svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå