Gå til innhold

yay 11mb/s nedlasting


Gunfreak

Anbefalte innlegg

Jeg var på et forum og lasta ned en video som ble postet der, jeg klikket på lage på data'n

Før jeg var ferdig med å klikke på download var fila nede, og jeg ble sur, da jeg trodde det var noe feil, fila var på 35mb og skulle ta en liten stund å laste ned.

Men det viste seg på at den hadde lastet ned hele fila på ekstremt kort tid, og hadde over 11mb/s.

 

Dette kom som en overaskelse da jeg bare har en 6mb linje og pleier å laste ned med 700-900kb/s

 

Viser seg at Get har oppgradert og har nå 17mb linje, men fremdeles når jeg har 6mb fikk jeg bare ca. 800kb

 

Nå fikk jeg 11mb det er litt av et hopp.

 

ble veldig glad nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vell lagen en tråd der vi tester hastigheten til en fast server. Slik at vi virkelig kan få vite hvor bra ISP'en egentlig er.

 

 

Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen.

 

Åh? Hva er så opplastingshastigheten? Server i nettverket ditt du laster opp til? Eller som er nært deg og i samme nettverk som GET?

 

Hva er så begresningen som GET har satt på nedlastingshastigheten og opplastingshastigheten din?

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Må vell lagen en tråd der vi tester hastigheten til en fast server. Slik at vi virkelig kan få vite hvor bra ISP'en egentlig er.

 

 

Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen.

 

Åh? Hva er så opplastingshastigheten? Server i nettverket ditt du laster opp til? Eller som er nært deg og i samme nettverk som GET?

 

Hva er så begresningen som GET har satt på nedlastingshastigheten og opplastingshastigheten din?

 

Lastet opp til blogspot.com, men hvorfor drar du inn nettverk i dette?

Det er hastigheten på internettlinja man tester med Speedtest, ikke nettverket...

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Må vell lagen en tråd der vi tester hastigheten til en fast server. Slik at vi virkelig kan få vite hvor bra ISP'en egentlig er.

 

 

Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen.

 

Åh? Hva er så opplastingshastigheten? Server i nettverket ditt du laster opp til? Eller som er nært deg og i samme nettverk som GET?

 

Hva er så begresningen som GET har satt på nedlastingshastigheten og opplastingshastigheten din?

 

Lastet opp til blogspot.com, men hvorfor drar du inn nettverk i dette?

Det er hastigheten på internettlinja man tester med Speedtest, ikke nettverket...

 

Jeg mener selvfølgelig ikke hjemmenettverket ditt. Jeg mener at du er bare noen få punkter unna serveren du tester mot. Og jeg ante ikke at GET kunne levere slik hastighet...

I følge siden dems leverer de maks 50 megabit.

 

Og jeg spørr igjen, hva er så opplastingshastigheten din?

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Det stemmer jo ikke helt at du skal laste ned i 11 mb/s

 

Med en 6mbits linje skal du få 6mbit / 8 MB = 0,75 ~ 750kbps i download speed.

Med en 17mbits linje skal du få 17mbit / 8MB = 2.125 ~ 2125kbps i download speed.

 

Edit: Med andre ord så er det enten en feil fra GET at du opplevde en nedlastningshastighet på 11MB/s, eller så bugga det seg totalt når du lasta ned.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...