Gunfreak Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg var på et forum og lasta ned en video som ble postet der, jeg klikket på lage på data'n Før jeg var ferdig med å klikke på download var fila nede, og jeg ble sur, da jeg trodde det var noe feil, fila var på 35mb og skulle ta en liten stund å laste ned. Men det viste seg på at den hadde lastet ned hele fila på ekstremt kort tid, og hadde over 11mb/s. Dette kom som en overaskelse da jeg bare har en 6mb linje og pleier å laste ned med 700-900kb/s Viser seg at Get har oppgradert og har nå 17mb linje, men fremdeles når jeg har 6mb fikk jeg bare ca. 800kb Nå fikk jeg 11mb det er litt av et hopp. ble veldig glad nå Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kjenner følelsen. Fra 2megabit hjemme til bortimot 40 megabit på hybelen (UNINET). Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sjæl. Hybeln detta også. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gratulerer, eg ønskjer óg slike hastigheitar. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sjæl. Hybeln detta også. Ja skal liksom være 100megabit til alle her og sier IT-Ansvarlige på skolen. Men opplever jo bare 40 megabit fra et rom til et annet i samme blokka. Og servern du testet til antar jeg ikke er langt unna deg. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fornøyd med 12 linja mi jeg Bedre enn 1,3 som jeg hadde før (Telenor jævlene) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har 6mb på deling med to andre. Utrolig frustrerende med en slik pisslinje til tider. Det ligger fiber på andre siden av gata, men ingen firma jeg har snakket med vil legge over til andre siden, så da er det ikke mulighet å få større hastighet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Klarer meg egentleg ganske greit med 3/1Mbit. Lite nedlasting lengre. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Grattis! Selv har jeg 10 mbit fiber som jeg deler med 2 andre, funker ALLTID. Ikke noe lagg, går superaskt og lav ping Endret 12. november 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Imponert over hastigheten på Eduroam i Trondheim. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen. Endret 13. november 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Føkk dere! What he said. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Må vell lagen en tråd der vi tester hastigheten til en fast server. Slik at vi virkelig kan få vite hvor bra ISP'en egentlig er. Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen. Åh? Hva er så opplastingshastigheten? Server i nettverket ditt du laster opp til? Eller som er nært deg og i samme nettverk som GET? Hva er så begresningen som GET har satt på nedlastingshastigheten og opplastingshastigheten din? Endret 13. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Må vell lagen en tråd der vi tester hastigheten til en fast server. Slik at vi virkelig kan få vite hvor bra ISP'en egentlig er. Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen. Åh? Hva er så opplastingshastigheten? Server i nettverket ditt du laster opp til? Eller som er nært deg og i samme nettverk som GET? Hva er så begresningen som GET har satt på nedlastingshastigheten og opplastingshastigheten din? Lastet opp til blogspot.com, men hvorfor drar du inn nettverk i dette? Det er hastigheten på internettlinja man tester med Speedtest, ikke nettverket... Endret 14. november 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 har 0,9 linje nå. Holder på å dø. Helvettes hybeldritt. Superrask internett inkludert my ass. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Må vell lagen en tråd der vi tester hastigheten til en fast server. Slik at vi virkelig kan få vite hvor bra ISP'en egentlig er. Uploaden stemmer ikke da jeg lastet opp en haug med bilder i bakgrunnen. Åh? Hva er så opplastingshastigheten? Server i nettverket ditt du laster opp til? Eller som er nært deg og i samme nettverk som GET? Hva er så begresningen som GET har satt på nedlastingshastigheten og opplastingshastigheten din? Lastet opp til blogspot.com, men hvorfor drar du inn nettverk i dette? Det er hastigheten på internettlinja man tester med Speedtest, ikke nettverket... Jeg mener selvfølgelig ikke hjemmenettverket ditt. Jeg mener at du er bare noen få punkter unna serveren du tester mot. Og jeg ante ikke at GET kunne levere slik hastighet... I følge siden dems leverer de maks 50 megabit. Og jeg spørr igjen, hva er så opplastingshastigheten din? Endret 21. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Det stemmer jo ikke helt at du skal laste ned i 11 mb/s Med en 6mbits linje skal du få 6mbit / 8 MB = 0,75 ~ 750kbps i download speed. Med en 17mbits linje skal du få 17mbit / 8MB = 2.125 ~ 2125kbps i download speed. Edit: Med andre ord så er det enten en feil fra GET at du opplevde en nedlastningshastighet på 11MB/s, eller så bugga det seg totalt når du lasta ned. Endret 21. november 2009 av Hille Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Litt treigere enn vanlig akkurat nå. Nesten så jeg fikk lyst til å begynne å studere for å få en sånn sinnsyk linje. Men rimelig langt unna 27 Mb/s som linja skal være. Enda jeg bor midt i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 ARGH JEg blir nesten lei meg når jeg ser sånne hastigheter. Se hva jeg sitter på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå