jespah Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg måtte resette routeren min, en Siemens Gigaset 366. Når den var i gang igjen fant jeg ikke det igjen navnet på det trådløse nettverket mitt igjen, og passordet var tydligvis borte. Nettverket heter nå "Connection Point". Jeg sjekket ip-adressen for å se om det faktisk var det samme, og det stemte. Er dette vanlig? Hva må jeg gjøre for å endre navn og legge til passord? Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei, Hvis du setter opp ruteren din og så en dag reseter ruteren, så tilbakestilles alt til fabrikkinnstillinger. Så det vil si at hvis du byttet SSID og passord på ruteren når du satt den opp, så vil dette være endret og borte etter at du har resetet ruteren. Og ja, det er helt vanlig, men det å resete ruteren med den lille knappen, som ofte er bak, er jo ikke noe man gjør ofte... Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Logg inn ved å skrive IPen til routeren(standard gateway) i webbrowseren din. Standard brukernavn og passord kommer ann på hvilken router du har. Resten skal være ganske enkelt når du er kommet så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå