sull Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Hei, er ikke sikker på om dette er riktig sted å poste men moderator kan flytte den hvis den er feilplassert Så til spørsmålet mitt; Jeg har noen sko som jeg ikke finner ut navnet på og derfor ikke får kjøpt. Eneste jeg vet er at det er av merket Caterpillar og ble kjøpt for et par år siden. Dette gjør meg mektig irritert og jeg håper derfor dere kan hjelpe meg å finne ut av ka de heter utifra noen bilder jeg har. Vedlegg: Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 De er jo fra merket Cat/Catepillar, men helt hvilken type eller modell det er vet jeg ikke. jeg lette en stund, men jeg fant det ikke ut. Lenke til kommentar
sull Skrevet 8. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Takk for at du prøvde Viskelær Noen andre som har noen anelse? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Forhåpentligvis en gammel og utgått modell som aldri mer vil se dagens lys. Finn deg noen nye sko du, forandring fryder. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Beklager å skuffe deg, men det er nok ikke sånn at det er noen her som er eksperter på cat-sko. De fleste på denne delen av forumet holder seg til sko av en litt mindre harry karakter... Lenke til kommentar
sull Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Nå er jo skoen egentlig til min far, som har så sinnsykt brede bein at det er en av få komfortable sko han har hatt. Så harry eller ikke er vel egentlig ikke noe tema. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Modellnavn (eller nummer) står somregel på den inni tunga, den gule lappen der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Nå er jo skoen egentlig til min far, som har så sinnsykt brede bein at det er en av få komfortable sko han har hatt. Så harry eller ikke er vel egentlig ikke noe tema. Du kan informere din far om at menn med brede ben har mulighet til å investere i sko der man kan velge bredden, såvel som lengden. Disse går fra ca 1500,- over nettet. De mer anerkjente kvalitetssko leverandørene som R.M. Williams, Wolverines, Aldens o.l. tilbyr sko i en rekke design og til flere bruksområder, og disse skoene er ment for å vare i mange år, såfremt man tar vare på de. Lenke til kommentar
sull Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Har du noen forslag til sider jeg kan besøke for å finne slike sko thrice? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Du kan jo alltids søke på merkene :O AnewZ har vært på leting etter Wolverines. Tror han fant noen for ca 300USD. Jeg bestilte mine R.M. Williams fra bootsonline.com.au Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå