Gå til innhold

ps3 vs ps3 slim

schneidig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo det tekniske allerede nevnt her, men hvis det estetiske spiller noen faktor, så kan Phat stå oppreist uten støtte, det vil si at du du ikke trenger noe mer ekstra utstyr for at den skal stå oppreist. PS3 Slim kan kun ligge, med mindre du kjøper en sånn PS3 Slim stand fra en eller annen nettbutikk.

Personlig så savner jeg at Slim'en ikke har pianolakk. Men dette er jo smak og behag ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en slim på fredagen. 2690,- på lefdal, fin pris det.

Men att den er så mye mer stillegående enn fat`n er vel bare tull. Syntes faktisk min 40 gb var/er en smule mer lydløs.(ikke store forskjellen) Blei litt småskuffet der.

Men maskinen ser jo ok ut iallefall, ikke så sprangende som den gammle typen :thumbup:

Eneste som jeg ikke likte, var den ps3 logoen som ser ut som om den er feiltrykt på høyre side av konsollen. Skjønner ikke att de har gjort om den. :hmm:

Men alt i alt, så er jeg fornøyd med det nye utseende... :yes:

Lenke til kommentar
Slim har

- opp til 250 GB lagringsplass

- bruker 30% mindre strøm når den er i bruk

- har fysiske knapper, istedenfor touch-løsningen på phat

- mindre fysisk størrelse

- dualshock-kontroller i spillesken

Jepp, men den gamle er mye finere (subjektivt) :dribble:

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en slim på fredagen. 2690,- på lefdal, fin pris det.

Men att den er så mye mer stillegående enn fat`n er vel bare tull. Syntes faktisk min 40 gb var/er en smule mer lydløs.(ikke store forskjellen) Blei litt småskuffet der.

Men maskinen ser jo ok ut iallefall, ikke så sprangende som den gammle typen :thumbup:

Eneste som jeg ikke likte, var den ps3 logoen som ser ut som om den er feiltrykt på høyre side av konsollen. Skjønner ikke att de har gjort om den. :hmm:

Men alt i alt, så er jeg fornøyd med det nye utseende... :yes:

Plasseringen av logoen hadde ikke tatt seg så godt ut om den var midt i, for eksempel. Jeg synes ikke den kunne vært plassert bedre. Glad de byttet logofont og, den nye er mye mer representativ for Playstation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...