schneidig Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg ps3, men hvilken versjon burde man kjøpe? Prisen er jo stort sett det samme, og spillene er de samme. Nevn hvilken du ville kjøpt, og hvorfor? Skriv noen fordeler og ulemper med hver av dem. Mvh. Schneidig. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 PS3 "Phat" sin fordel: Muligheten til å installere LINUX... PS3 slim sine fordeler: Tynnere, bråker mindre, skal visst laste spill raskere, kjøligere, og penere (subjektivt). Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ps3 slim er jo mindre og skal ha større lagringsplass viss ikke jeg tar helt feil:P Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nå er jo det tekniske allerede nevnt her, men hvis det estetiske spiller noen faktor, så kan Phat stå oppreist uten støtte, det vil si at du du ikke trenger noe mer ekstra utstyr for at den skal stå oppreist. PS3 Slim kan kun ligge, med mindre du kjøper en sånn PS3 Slim stand fra en eller annen nettbutikk. Personlig så savner jeg at Slim'en ikke har pianolakk. Men dette er jo smak og behag Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Slim har mulighet for Bravia Sync om du har en Bravia-tv fra Sony, det vil mao. si at SLim har bi-directional HDMI port Er vel ikke så mye mer å dra frem. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Nå vet jeg ikke helt med slim versjonen, men den originale ps3 kan man bytte ut harddisken på. Man kan ha opp til 500GB plass. Men da tror jeg ikke det gikk å installere Linux. Noe som er uvesentlig for meg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fullt mulig å bytte ut HDD på slim også. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kjøpte meg en slim på fredagen. 2690,- på lefdal, fin pris det. Men att den er så mye mer stillegående enn fat`n er vel bare tull. Syntes faktisk min 40 gb var/er en smule mer lydløs.(ikke store forskjellen) Blei litt småskuffet der. Men maskinen ser jo ok ut iallefall, ikke så sprangende som den gammle typen Eneste som jeg ikke likte, var den ps3 logoen som ser ut som om den er feiltrykt på høyre side av konsollen. Skjønner ikke att de har gjort om den. Men alt i alt, så er jeg fornøyd med det nye utseende... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Slim har - opp til 250 GB lagringsplass - bruker 30% mindre strøm når den er i bruk - har fysiske knapper, istedenfor touch-løsningen på phat - mindre fysisk størrelse - dualshock-kontroller i spillesken Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Slim har - opp til 250 GB lagringsplass - bruker 30% mindre strøm når den er i bruk - har fysiske knapper, istedenfor touch-løsningen på phat - mindre fysisk størrelse - dualshock-kontroller i spillesken Jepp, men den gamle er mye finere (subjektivt) Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kjøpte meg en slim på fredagen. 2690,- på lefdal, fin pris det. Men att den er så mye mer stillegående enn fat`n er vel bare tull. Syntes faktisk min 40 gb var/er en smule mer lydløs.(ikke store forskjellen) Blei litt småskuffet der. Men maskinen ser jo ok ut iallefall, ikke så sprangende som den gammle typen Eneste som jeg ikke likte, var den ps3 logoen som ser ut som om den er feiltrykt på høyre side av konsollen. Skjønner ikke att de har gjort om den. Men alt i alt, så er jeg fornøyd med det nye utseende... Plasseringen av logoen hadde ikke tatt seg så godt ut om den var midt i, for eksempel. Jeg synes ikke den kunne vært plassert bedre. Glad de byttet logofont og, den nye er mye mer representativ for Playstation. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skulle jeg kjøpt en ny PS3 i dag, ville jeg gått for den gamle modellen pga. designet, muligheten for Linux, hastigheten og fordi den kan stå oppreist uten ekstrautstyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 slim kan kjøre TruHD og DTS Master i Bitstream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå