Gjest Klassiker Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg forslår at vi andre lar denne tråden synke. Forhåpentligvis vil den bli glemt Lenke til kommentar
Gjest Guest----Urolig Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg foreslår at du heller peller deg til helvete! det var ikke en dritt hjelp å få på denne dritten av forum, vet du?? bare negative, had og farvel svar...fyyy faen.dritt!! skriver aldri her igjen ass! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tror ikke du vil bli savnet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 haha, hva i helvete? Det er garantert et troll. Men må si jeg trodde han var en trist fyr som ikke tok et hint, i starten. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg foreslår at du heller peller deg til helvete! det var ikke en dritt hjelp å få på denne dritten av forum, vet du?? bare negative, had og farvel svar...fyyy faen.dritt!! skriver aldri her igjen ass! er ikke rart jenta ditcher deg når du oppfører deg sånn vettu.. Lenke til kommentar
Gjest Guest----Urolig Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 dere backstabber meg som en dust ok? ja..jeg er IKKE sånn mot henne, da er jeg gentelman..men kan ikke dere gi meg råd på HVORDAN jeg skal prøve å få kontakt....lek litt ettertning i hvert fall folken? (unnskyld at jeg overdrev, men dere er så selvgode av og til) Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Stay out of the gene pool plx. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Selv om det oser troll av denne tråden lang vei skal jeg fortsatt la tvilen komme TS til gode og tro at han kun er forelsket og forvirret og ikke klarer å innse sannheten. Det er ikke noen vits i å leke etteretning eller gå inn i stalker-modus. Det er ikke fordi vi er selvgode at vi gir deg dette rådet, men fordi du ikke har fått kontakt med henne på 6 uker. Vi lever i et samfunn der en person blir meldt savnet hvis h*n ikke gir lyd fra seg på 2-3 dager. Så kommunikasjonsbevisste er vi at en eller annen har alltids hørt fra personen på 2-3 dager. Siden du tydeligvis må ha dette inn med te-skje, så har vi telefon, internett, posten, telegram, fax, mail, familie, venner, venners venner, etc etc etc å kommunisere med. Det er så mange måter å få kontakt med en annen person på i denne verden at har man ikke fått kontakt med en person, eller blitt kontaktet av personen på 6 uker, så er det fordi personen ikke vil ha kontakten. Så enkelt er det, og jeg kan ikke komme på en eneste grunn (annet enn en seriøs ulykke) til at personen ikke skulle kunne klart å ta kontakt på 6 uker hvis hun ville. Hun har ikke lyst til å ha kontakten med deg.. Du har blitt dumpet og ignorert. Get over it. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er jente, og stort sett fornuftig. Erfaring og magefølelse sier meg at hun ikke vil ha mer kontakt med deg. Mange jenter (og gutter) er konfliktsky, og velger derfor det lette alternativet; bryte all kontakt, ovenfor å gi en forklaring. Hadde hun vært intr, hadde hun funnet en måte å kontakte deg på uansett. Så mitt beste råd til deg er å komme over jenta, og move on. Med mindre hun faktisk har blitt tatt som gissel e.l., kommer du ikke til å høre noe mer fra henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest----Urolig Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 endelig noen FORNUFTIGE RÅD! og gissel drite kn dere bare glemme.....hør her...unasett hvor my kontaky man har i dagens samfunn,så gjelder det ikke alle.....jeg er å få kontaktet overalt,mens hun til og me ikke ertelefonjenta..men...jaja...synes bare der litt rart a tman "plutselig" kutter alt.jeg hadde heller villet og høre "jeg vil ikke ha deg" fro da hadde jeg VISST det....eller hva sier dere. (ps:smurstafa:stapp den teskjeen din i din egen munn!9 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke for å være slem nå, men på måten du oppfører deg på, kan jeg skjønne godt at hun brøt all kontakt med deg. Her prøver folk å gi deg råd / the hard facts, men du bare blir irritert og snakker dritt om alle her? Hallo? ... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Tror nok at "Urolig" er ung, tipper 13år eller noe, og dette er sikkert hans første "kjærlighet". Er aldri enkelig å tenke rett i den situasjonen. Kan selv huske jeg var nokså "gal", og gjorde ufattelig mangen tabber. PS Henning-, du kan brenne. Å komme med en slikt kommentar er helt unødvendig. Endret 13. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Her kommer det til å bli delt ut noen reaksjoner. Det er ikke greit å være ufin i denne kategorien, selv gjestepostere er beskyttet av retningslinjene. Om dere mener at folk troller, så rapporter dem, skal dere svare så svar seriøst. Kommentarer tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg