Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er bekymret

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest----Urolig

EGEN BOBLE? lol...jeg spør om råd..bare hva jeg burde gjøre? og hvordan jeg bør opptre og reagere....dere gir meg istedet utkast om at saken er tapt og at jeg noobet meg ut....

gi meg noen "brukbare råd da"

Lenke til kommentar
Gjest Guest----Urolig

ok da!!!!..jeg gir meg...........skal prøve og glemme det..men der er bare at hun slutter dette litt merkelig..hun sa hun til om\g me skulle prøve og komme til min burdag(lørdag)...så? er det tapt?

eller er jeg helt mongo??

Lenke til kommentar

Du lider av one itis, innse at det finnes flere jenter enn henne i verden, skal du virkelig la EN av 4 billioner jenter ødelegge livet ditt? greit, du har sterke følelser for henne, men det kan du fort få for noen andre også.. mitt tips er; ikke bekymre deg, gå ut og møt folk så lover jeg deg at du føler deg bedre, og dersom hun ikke svarer deg igjen er det ikke verdens undergang, det er så ufattelig mange jenter i verden at du aner ikke, problemet er bare at de færreste tør å møte særlig fler enn de de treffer på jobben eller skolen.

Lenke til kommentar
ok da!!!!..jeg gir meg...........skal prøve og glemme det..men der er bare at hun slutter dette litt merkelig..hun sa hun til om\g me skulle prøve og komme til min burdag(lørdag)...så? er det tapt?

eller er jeg helt mongo??

Nei, du er ikke mongo. Du er bare forelska og tviholder på det minste håp om at det kan være noe.

Men desverre ser det dårlig ut, og det letteste for deg vil være å komme deg videre. Jeg er rimelig sikker på at hun ikke kommer til å dukke opp på bursdagen din, men for guds skyld ikke la det ødelegge dagen din. :)

Lenke til kommentar
Du lider av one itis, innse at det finnes flere jenter enn henne i verden, skal du virkelig la EN av 4 billioner jenter ødelegge livet ditt? greit, du har sterke følelser for henne, men det kan du fort få for noen andre også.. mitt tips er; ikke bekymre deg, gå ut og møt folk så lover jeg deg at du føler deg bedre, og dersom hun ikke svarer deg igjen er det ikke verdens undergang, det er så ufattelig mange jenter i verden at du aner ikke, problemet er bare at de færreste tør å møte særlig fler enn de de treffer på jobben eller skolen.

Milliarder :)

Lenke til kommentar

Så dama kontakter deg ikke lenger. Med mindre at hun har blitt kidnappa og eller sendt med eseltransport til Iran er det ikke vanskelig å kontakte folk i denne verden. Så det betyr hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det er ikke din fødselsrett å få hvem du vil ha og hvis en person ikke vil snakke med deg er det et klart signal om at du har tapt. Hvis noen har med vilje ungått kontakt med deg i 5 uker og du fortsetter begynner det å bli sjikanering og da kan du oppleve lovens lange arm.

Siden du er anonym og jeg ikke kan basere mine fakta på noe utenom det jeg kan lese av dine poster vil jeg si du har problemer med å akseptere ting som ikke går akkuratt slik du vil. Du blir aggressiv og defensiv når folk gir sin ærlige mening og jeg tør ikke vedde på at du er særlig gammel eller moden.

Hva er det du prøver å oppnå her i en tråd slik som denne? 98% av alle ville jo sett at de har stengt hustelefonen (!) og trodd dette var en åpenbar case av du har brent alle bruer og må gå videre. Resterenede 2% er under 14 og har sett for mye på film. I hvilken verden er det folk som stenger hustelefoner fordi du hadde en litt rar situasjon når du skulle reise? "Pappa kan vi stenge hustelefonen, vi hadde et rart møte

Det hele virker tullete. Stengte hustelefoner, ingen måte å kontakte personen på, ingen du kjenner som kjenner henne osv. Virker som et troll for meg.

Endret av Bloodwake
Lenke til kommentar
Gjest Guest----Urolig

hør her mine nærmeste og kjære med forum folk. Hun ble ikke såret etter vårt siste møte, og hun fikk gave av meg til og med!!!! vi bablet nonstop, men jeg var bare ikke i from og mye skjenert, men hun hadde en rævva dag hun og..men.......mobilen hennes er jo fungerende uten abbo tull....

Lenke til kommentar

Det kan være uttallige grunner til at hun ikke vil holde kontakten mer, og vi skal nok ikke spekulere i hvorfor.

Det eneste jeg kan fortsette å råde deg til er å komme deg videre. Legg dette kapittelet bak deg, og fortsett livet. Det er en klisje, men det er fordi det stemmer: Det finnes flere fisker i havet. :)

Lenke til kommentar
hør her mine nærmeste og kjære med forum folk. Hun ble ikke såret etter vårt siste møte, og hun fikk gave av meg til og med!!!! vi bablet nonstop, men jeg var bare ikke i from og mye skjenert, men hun hadde en rævva dag hun og..men.......mobilen hennes er jo fungerende uten abbo tull....

Hvis du vet at hun ikke ble såret og du tror hun kommer til å ta kontakt med deg igjen, så vent heller på at hun tar kontakt med deg da. Det grenser til både creepy og needy det at du har prøvd å få kontakt med henne dagen lang.

Lenke til kommentar
Gjest guest--...urolig

jaja......det har skjedd en gang før at jeg ikke fikk kontakt på en og en halv uker...hun sa hun druknet i lekser..men...5 uker....hmmm..vel mye lesker da..eller?

Lenke til kommentar
Gjest Klassiker
jaja......det har skjedd en gang før at jeg ikke fikk kontakt på en og en halv uker...hun sa hun druknet i lekser..men...5 uker....hmmm..vel mye lesker da..eller?

Å skylde på lekser er etter min mening nok en unnskyldning for ikke å svare. Hun hadde nok brukt ti minutter på å svare deg, hvis hun hadde hatt lyst... Tror ikke du det samme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...