Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er bekymret


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest----Urolig

ok...jeg skal ta dette kort og greit? ok? Jeg har møtt og vært sammen men den jenta jeg elsker. Vi har hatt det helt supert, og jeg var sikker vi var forlelsket. Men etter det siste møtet vårt så gikk det sånn passe.....ehmm til spårsmålet...

 

Vi har alltid tatt kontakt med sms og telefonsamtaler, men siden vårt siste besøk, har jeg ikke fått eller selv klart og kontakte henne. 5 uker har gått....og..hus telefonen og farens "sier bare: abonnoment ikke anlagt eller noe sånt"..

 

Hva skal jeg gjøre?? jeg er så bekymret for henne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg velger å tolke det kan det se ut som om du er bekymret for at noe skummelt har skjedd (henne), siden hun bare har "forsvunnet"?

 

Det er vel kanskje lett å få sånne tanker, muligens fordi tanken på at hun bare har dumpa deg er verre. Og for å unngå å være naiv er det selvsagt mulig at hun/familien blir holdt som gissel eller noe i den dur. Ut i fra hva jeg har hørt om sånt i Norge vil jeg personlig anse det som lite sannsynlig (dog, noen slike stygge tilfeller har jo blitt avdekket i den senere tid). Det vanligste er vel at familiemedlemmer gjør sånt, og da ville nok en lengre misnøye med de aktuelle personene ha kommet fram i fortrolige samtaler med jenta. Tror ikke sånt skjer helt ut av lufta liksom.

 

Siden du antyder at det siste møtet gikk "sånn passe" vil jeg nok (dessverre) anta at hun kanskje bare har mistet interessen, selv om å si opp tlfabb. og gjemme seg helt bort er en vel drøy (og delvis feig?) måte å gjøre dette på. Oppsigelse av hustlf. kan jo også være en helt uavhengig hendelse.

 

I hovedsak er det ingen her som kan si med sikkerhet hva som har skjedd. Man kan bare se på de relevante fakta, og trekke en mulig konklusjon.

 

Jeg vil tro at det å dra til henne, selv om det er en lang/slitsom tur, og evt. få en særdeles kjip avvisning er bedre enn å sitte hjemme og danne seg alle slags teorier i uvitenhet.

 

Okey, dette ble langt, og muligens tildels drøyt. Ønsker deg lykke til i alle tilfeller! :)

Lenke til kommentar

Du skal nok ikke dra dit hun bor. Har du ikke hørt fra henne på 5 uker, og ikke får kontakt med henne, så er det fordi hun ikke vil bli kontaktet og har mistet interessen.

 

Hadde hun vært intressert, hadde hun funnet en måte å kontakte deg på. I dagens teknologifyllte samfunn skal det mye mer til enn en gåen mobiltelefon før man er totalt unåelig og ikke har muligheten til å si ifra.

 

Hun har rett og slett mistet interessen, og satt deg på ignorering. Move on, Game over.. Desverre.

Lenke til kommentar

Det er nok en mulighet for at hun har mistet interessen. Det finnes litt for mange kommunikasjonsmåter til å kunne stoppe kommunikasjonen fulstendig. Hvis det hadde vært fulstendig krise og alle de elektroniske kommunikasjonsmidlene ikke fungerer, så kunne jo hun fortsatt ha postet et brev og gitt beskjed på hva som har skjedd. Og et brev tar toppen et par dager og komme frem.

Lenke til kommentar
Gjest Guest----Urolig

vel, hun er laaangt ifra den teknologiske jenta som ellers er her i verden.....og tja....hvis....hmmmmm...dere avviser meg og at jeg har ingen mulighet igjen...det var slemt synes jeg...

Lenke til kommentar

ANTYDER DERE AT JEG ER MONGO??????? ja kanskje det burde ringt en, men i så fall så var han som skulle klinge den bjella jævla svak!!

 

ok.....5 uker...shitmye.....men......................"jeg har jo prøvd pg ringe og det der...men....unasett...telefon..men...ja..møtet gikk jo ikke så dårlig, hun fikke ne gave og masse prat og litt film..men..det var ikke den beste dagen nei.......................................................................................

..........................................................;(

 

men....kanke dere si noe oppløftende..husnummer og faren mob fungerer ikke? detr står sånn "abonnometnet ikke gyledig eller noe"???? har de glemt pg betale?? eller er det hodet mott dom går rundt!( ikke våg å vise til det siste jeg sa!!!)

Lenke til kommentar

Er mob nr. hennes registrert i gulesider? Isåfall finner du adressen hennes der? Eller har du adressen hennes?

 

Du kan jo sende henne et brev, men få den til å se nøytral ut itilfelle faren driver å "straffe" henne at hun ikke får se gutter eller noe sånt.

 

Mulig noe har skjedd med mobilen hennes eller fått ny nr, og hun har mistet tlf listen, og husker ikke nr ditt.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Gjest...bekymret
Er mob nr. hennes registrert i gulesider? Isåfall finner du adressen hennes der? Eller har du adressen hennes?

 

Du kan jo sende henne et brev, men få den til å se nøytral ut itilfelle faren driver å "straffe" henne at hun ikke får se gutter eller noe sånt.

 

Mulig noe har skjedd med mobilen hennes eller fått ny nr, og hun har mistet tlf listen, og husker ikke nr ditt.

 

jeg har sjekket, men isden de har flyttet og sånn...har mye av den gamle adressen enda på gule sider. Har prøvd det som er der, uten hell. Og nei, faren hennes er geri, og bryr nok seg ikke om datterens kjærlighet. Det har seg sånn at jeg sende en melding på toget da jeg dro, og der var defra jeg ikke fikk noe svar fra henne, for jeg sa jo farvl og det der normale da jeg dro........

 

forresten..du støttet meg der.....takk...men jeg er ikke sikker....brev er oldtech....domt at dette går RETT VEST!!...hmmmm...flere forslag?

Lenke til kommentar
ANTYDER DERE AT JEG ER MONGO??????? ja kanskje det burde ringt en, men i så fall så var han som skulle klinge den bjella jævla svak!!

 

ok.....5 uker...shitmye.....men......................"jeg har jo prøvd pg ringe og det der...men....unasett...telefon..men...ja..møtet gikk jo ikke så dårlig, hun fikke ne gave og masse prat og litt film..men..det var ikke den beste dagen nei.......................................................................................

..........................................................;(

 

men....kanke dere si noe oppløftende..husnummer og faren mob fungerer ikke? detr står sånn "abonnometnet ikke gyledig eller noe"???? har de glemt pg betale?? eller er det hodet mott dom går rundt!( ikke våg å vise til det siste jeg sa!!!)

 

Så så, trenger ikke kjefte oss ut kun fordi vi ikke sier det du vil høre, men som han under det inlegger jeg quoter sa. Vær realistisk. Det er latterlig mange andre jenter der ute, ikke sløs bort mer tid på en som åpenbart ikke vil ha kontakt. Hadde hun villet det hadde hun klart ringt deg for lengesiden.

Kanskje tungt å få det rett i brystet, men det er mye bedre en at du går å håper i en måned til uten å gi deg selv fred.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Må støtte de andre her som mener at hun ikke vil se deg mer. Vær realistisk mann! Kontakten ville ikke blitt brutt vist hun likte deg/ville noe mer, enkelt og greit. Jo fortere du skjønner det, jo bedre. Samt at det blir ikke like ekkelt når hun sier det rett til deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...