Faktum1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Prøver å bestille Windows 7 gjennom Acer.no, men virker som om det er noe feil med bestillingskjemaet deres. Hver gang jeg har fylt ut alt det nødvendige så tømmes hele skjermen igjen og jeg må fylle ut alt på nytt igjen. Noen her som har hatt samme erfaring? Lenke til kommentar
Protest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Prøver å bestille Windows 7 gjennom Acer.no, men virker som om det er noe feil med bestillingskjemaet deres. Hver gang jeg har fylt ut alt det nødvendige så tømmes hele skjermen igjen og jeg må fylle ut alt på nytt igjen. Noen her som har hatt samme erfaring? Prøv en annen nettleser, f.eks. Internet Explorer. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Henger på denne tråden. Jeg bestilte W7 til lillesøster i september, noen som vet når de begynner å sende ut W7? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Begynte 30.okt... Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ser ut som de er trege med å sende ut forhåndsbestilte eksemplar. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 jeg bestilte windows 7 til min 8930g fra acer.no. det var vanskelig å fylle ut skjemaet, men det skal la seg gjøre. jeg brukte mye tid før min bestilling gikk gjennom. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det var ikke fra Acer dere bestilte oppgradering, men fra Mentor Media. Mentor Media har fått oppgaven fra Microsoft om å stå for all utsendelse av oppgraderinger. Klippet fra Acer.no: "Windows® 7 upgrade order transaction and fulfillment are being handled by Mentor Media, Microsofts authorized replicator for fulfilling Windows® 7 upgrades" Og ingen bestillinger ville bli behandlet før i november. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det noen andre som har fått W7 cden? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 På mine bestillinger står det utsendelse 23.11 fra USA ( Det er acer og Toshiba). Men update som fulgte med Vista Home premium har jeg fått for 1 uke siden. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det noen andre som har fått W7 cden? Fikk min i går. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 "min" kom i dag, slet med å installere, spesielt da jeg kom til trinn 3. virket som pcen ikke klarte å lese cden. Vet ikke om det er løsningen, men jeg kjørte installasjonsfilene fra windows update, restart, og da ville den kjøre cden. Eller muligens jeg som har varit stokk dum i så fall funker den nå. Sliter med å få installert Daemon tools da Lenke til kommentar
jksss Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er det noen andre som har fått W7 cden? Fikk min i går. Jeg synes Acer er utrolig trege, bestillte når jeg fikk min ACER Aspire 7735ZG ca 26. August. Har ennda ikke fått min :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå