danielwp Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis jeg skal kjøpe fra enten Amentio eller Datakjeden, hvilket bør jeg velge? Hvorfor er dette kortet så billig? Lukter litt muffins.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For min del kan det se ut som et tilfelle av feilprising, fordi det har skjedd med med Amentio før (og andre butikker som bruker samme systemet som dem). Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trolig feilprising fra distributør. Det er ingen reell forskjell på de ulike HD 5870 kortene. Alle som er lansert bygger på referansedesignet og er klokket likt. Lenke til kommentar
danielwp Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 For min del kan det se ut som et tilfelle av feilprising, fordi det har skjedd med med Amentio før (og andre butikker som bruker samme systemet som dem). Betyr det da at jeg burde forte meg å bestille? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 noen som har hørt noe om en toxic edition eller lignende? hadde tenkt å vente på X2 men.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For min del kan det se ut som et tilfelle av feilprising, fordi det har skjedd med med Amentio før (og andre butikker som bruker samme systemet som dem). Betyr det da at jeg burde forte meg å bestille? Du kan forsøke å bestille, men om det -er- feilpriset, så vil butikken antageligvis bare kansellere ordren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå