Gå til innhold

[Løst]Sick gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nVidia Tesla er ikke gaming-kort, med mindre du skal drive på med ekstremt tunge vitenskapelige simuleringer er dette definitivt ikke et kort for deg. Bare fordi det koster mye betyr ikke dette at det gir "sick" gaming-ytelse.

Se heller på 3x ATI Radeon HD 5870 i CrossfireX.

Lenke til kommentar

Kan bare ikke dy meg i dag, beklager- skulle jeg kjøpt en ny PC, ville jeg kjøp en frisk en.

Jeg ville helle ikke brukt Tesla C1060 i en Gaming PC. Tesla kortene er ikke laget eller beregnet for Gaming bruk. For den prisen ville jeg heller da kjørt 2 stykk HD 5870 i Crossfire, eller 2 stykk GTX 295 i SLi.

Og til slutt, ville det vært fint å vite hvor mye penger du vil bruke på den nye maskinen.

Lenke til kommentar

Stopp med alt det tullet her! Du velger deler utifra pris istedet får ytelse. Du finner en nettside og blar ned til det aller dyreste de selger og stapper alt sammen til en PC. Hva skal du med et skjermkort får 10 000,- uansett?:p Kan du forklare presist hva du skal bruke PCen til? Hvis du skal bruke den til spill vil et Radeon HD 5870 kjøre alle spillene dine glimrende. Hvis dette ikke er godt nok får deg, kan du kjøpe et HD 5870 til og sette dem i Crossfire. Mer enn dette er bortkastede penger. Spar til ny leilighet eller bil istedet ;)

Lenke til kommentar

I tillegg er dette tredje gamer tråden TS lager i løpet av 5 dager. De to andre har han merket løst, uten egentlig å ha respondert særlig på de råd og innspill han har fått.

Så min anbefaling er at man ikke responderer på trådstarter, da han tydeligvis ikke er i stand til å forholde seg til innspill.

Lenke til kommentar
I tillegg er dette tredje gamer tråden TS lager i løpet av 5 dager. De to andre har han merket løst, uten egentlig å ha respondert særlig på de råd og innspill han har fått.

Så min anbefaling er at man ikke responderer på trådstarter, da han tydeligvis ikke er i stand til å forholde seg til innspill.

nå skal jeg si deg du !!!!!!!!!!!!!!!

de forige trådene var fra mine sønner..... og jeg kjøpte til sønnen min det vi fikk vite var bra.. å nå skal vi ha en til som jeg skal ha.. hvordan kan du si noe sånt `? takk

Lenke til kommentar

Det er ikke god nettetikette å være flere personer på en konto og faktisk i strid med retningslinjene for dette forumet, pkt 3.

Det går ikke i noen av tråden fram at de angjeldende PC-er er til andre enn deg selv.

Så les retningslinjene og følg disse framover. Ellers så har du fått det meste av nødvendige anbefalinger i de andre trådene. En PC til deg selv vil ikke bygge på andre anbefalinger uansett. Og ett hvert beløp over 10 000 kr til en gaming PC eks skjerm er bortkasta penger.

Trådtittelen er også i strid med denne kategoriens regler.

Slik sett beklager jeg ikke mitt utsagn i forrige post.

Edit:

Skjermkortet du foreslår i første post er faktisk ubrukbart til gaming. Tviler på om det yter bedre en et kort til 500 kr.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Det er ikke god nettetikette å være flere personer på en konto og faktisk i strid med retningslinjene for dette forumet, pkt 3.

Det går ikke i noen av tråden fram at de angjeldende PC-er er til andre enn deg selv.

Så les retningslinjene og følg disse framover. Ellers så har du fått det meste av nødvendige anbefalinger i de andre trådene. En PC til deg selv vil ikke bygge på andre anbefalinger uansett. Og ett hvert beløp over 10 000 kr til en gaming PC eks skjerm er bortkasta penger.

Trådtittelen er også i strid med denne kategoriens regler.

Slik sett beklager jeg ikke mitt utsagn i forrige post.

Edit:

Skjermkortet du foreslår i første post er faktisk ubrukbart til gaming. Tviler på om det yter bedre en et kort til 500 kr.

tror du et skjermkort for 500kr yter bedre en et til 1800 ?
Lenke til kommentar
tror du et skjermkort for 500kr yter bedre en et til 1800 ?

Hvis skjermkortet til 1800 er av typen Tesla, Quadro eller Firestream og skjermkortet til 500 er av typen GeForce eller Radeon HD, definitivt.

*

er Nvidia geforce gtx 260 et dritt skjermkort som ikke yter mer en et skjermkort for 500 kr ??

Lenke til kommentar
er Nvidia geforce gtx 260 et dritt skjermkort som ikke yter mer en et skjermkort for 500 kr ??
Hvis skjermkortet til 1800 er av typen Tesla, Quadro eller Firestream og skjermkortet til 500 er av typen GeForce eller Radeon HD, definitivt.

:dontgetit:

Endret av saccosekk
Lenke til kommentar

Vær snill å uttrykk deg på en forståelig måte eller dropp hele greia. Dette blir for dumt fra en voksen person som du jo påstår at du er.

Det er nok "spam" på HW.no som retningslinjene ikke alltid omfatter, men den enkelte bruker kan i det minste forhindre noe av det da de må eller burde forstå at deres tråder ikke vil bidra til det som i et svakt øyeblikk, eventuelt var hensikten i utgangspunktet.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...