Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 La oss si at man kjøper ett spill i butikken Elkjøp med CD-key. Dette spillet er Call of Duty. Kan jeg registrere CD-keyen på Steam og spille derifra ? Slik som spillet Counter-Strike: Source ? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tenker du på CoD MW2 no? I så fall, ja. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 du registrerer ikke CD-keyen på steam for COD MW2, viss du kjøper det i butikk, du lager rett og slett en snarvei in til steam:) Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 jeg tror man kan legge inn cd keyen fra spillet du kjøper på elkjøp sånn at du kan laste ned spillet derfra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 jeg tror man kan legge inn cd keyen fra spillet du kjøper på elkjøp sånn at du kan laste ned spillet derfra.. Det jeg også håper på. Btw, har fohåndsbestilt Modern Warfare 2 på Steam. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Altså, Modern Warfare kjem med STEAM. Dvs. du må uansett lage konto/aktivere spelet hjå steam for å spele det. Samme kor du kjøper spelet. Lenke til kommentar
Distratto Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 På denne nettsiden så har du en liste over retail spill som du kan registrere til steam via cd-key så du kan laste ned og spille derfra: https://support.steampowered.com/kb_article...=7480-wusf-3601 Men så er det vel også diverse spill som du kan kjøpe retail i butikker som bare inneholder CD-keyen som du bruker til å registrere på steam, men tror at det vil såfall stå på coveret. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når du innstalerer spillet. Kommer automatisk steam opp og ber deg skrive inn cd keyen. Hvis det er snakk om Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå