ringperm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 God aften. Jeg vurderer å kjøpe meg en slik diffuser eller to. Er det noen som har erfaring med dette produktet? Jeg har inntrykk av at det får flott omtale ute i den store verde, men det blir ikke troverdig før det får tilsvarende omtale her inne på Akam Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nei, den høres meget lovende ut, skal få en SB-600 nå og kan tenke meg en slik også. DDMR.no har den her til ok pris. Håper akam kan teste den også! Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sett til min 430 og min 580 (Canon) og er svært fornøyd med disse. Har imidlertid ikke testet andre typer, så jeg har kanskje ikke så mye sammenligningsgrunnlag:) Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Siden denne tråden ble startet så droppet jeg Gary Fong og kjøpte meg en Lambency Flash Diffuser på ebay. Den er helt identisk til Gary Fong's gjennomsiktige tupperware boks, og til en brøkdel av prisen. Jeg er godt fornøyd og føler den gir mye valuta og godt lys for pengene. Jeg har ikke funnet den hvite varianten enda, men leter fortsatt Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sett til min 430 og min 580 (Canon) og er svært fornøyd med disse. Har imidlertid ikke testet andre typer, så jeg har kanskje ikke så mye sammenligningsgrunnlag:) Hei, har du den klare eller matte? Den klare gir kanskje litt bedre rekkevidde. Skulle gjerne hatt den matte med chrome dome, men det får du ikke her. Skal se om jeg bestiller et sett fra USA. Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sett til min 430 og min 580 (Canon) og er svært fornøyd med disse. Har imidlertid ikke testet andre typer, så jeg har kanskje ikke så mye sammenligningsgrunnlag:) Hei, har du den klare eller matte? Den klare gir kanskje litt bedre rekkevidde. Skulle gjerne hatt den matte med chrome dome, men det får du ikke her. Skal se om jeg bestiller et sett fra USA. Jeg har begge og har bestilt mine sett fra USA Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har ingen andre diffusere å sammenlikne med, men er svært fornøyd med kombinasjonen Canon Speedlite 430EX II og Gary Fong Lightsphere-2 (har "clear"-versjonen, P3). Denne kombinasjonen gir utrolig mye bedre bilder enn bare Canon Speedlite 430EX II alene. Aldri mer slagskygge og hvite ansikter. Den er veldig grei i bruk og mykheten gjør at det virker som den er uslitelig også. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har begge og har bestilt mine sett fra USA Kan du si noe om forskjellen på disse. Jeg vet hvordan forskjellen markedsføres, men det kunne vært interessant med en pålitelig brukererfaring Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har den matte versjonen på min 580exII, og den fungerer ypperlig. Sprer lyset utrolig bra i alle retninger. Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har begge og har bestilt mine sett fra USA Kan du si noe om forskjellen på disse. Jeg vet hvordan forskjellen markedsføres, men det kunne vært interessant med en pålitelig brukererfaring Jeg har testet diffusorene som de ble vist i markedsføringen, for å sjekke om de var i nærheten av å levere det de lovte. Så langt jeg har sett, uten å ha foretatt noen vitenskapelig test, leverer produktene det de markedsføres som. Skal imidlertid innrømme at jeg nok bruker den matte mest selv, da den gir penest lys innendørs. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Takk for svar. Kanskje jeg må kjøpe en slik selv, eventuelt teipe over en av mine blanke med maskeringsteip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå