the reverencer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nylig døde mitt Geforce 8800 GTX. Det begynte med artifacts i spill og etterhvert freeze. Etter noen dager fikk også windows desktop dette problemet. Og etter noen dager var skjermen helt svart ved oppstart med påfølgene beeps som antyder videocard problem. Jeg gikk deretter til innkjøp av et Geforce 260 GTX. Men til min skrekk og gru passet ikke de to 6-pins connectors til det nye kortet. På det gamle passet de perfekt. Det viste seg at de to 6-pins input satt for tett sammen til at begge connectorene får plass samtidig. Disse connectorene fra PSUen (Targan) har mye plast rund seg så jeg antar at problemet er på den engen og ikke grafikkortet. Jeg prøve å bare sette inn en connector. men fortsatt svart skjerm og beep. Noen råd? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det måtte i såfall være kniv, fil eller dremmel for å fjerne overflødig plast slik at begge pluggene passer samtidig. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ja, du må ha begge koblet til for å få startet kortet. Hørtes jo veldig merkelig ut, men du har ikke noen mulighet til å rett og slett skjære bort litt plastikk på sidene? En ganske enkel løsning på et ganske enkelt problem. Endret 7. november 2009 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå