Gå til innhold

Kritikk på enkeltside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hugsar å ha vore inne på sida di tidligare, da hadde du eit anna design. Har du vurdert å leggje det ut for samanlikning?

Uansett, eg hugsar at eg tenkte med ein gong at eg elska fargesamansetninga - og det gjer eg fortsatt. Stiller meg ofte negativ til mørke sider, da det kan vere dårleg for synet og lese hvitt på svart, men du har klart å lage ein samansetning som gjer det lett å lese. Eg trur det har noko med at dette er ei rolig side med verken skrikande fargar eller elementar som krever oppmerksomheit.

Likevel, så faller oppmerksomheita mi fyst på "Fredrik Hildrum", og deretter på logoen, som for meg fyrst oppfattast som "HF" og ikkje "FH". Dette kan vere litt negativt - men eg kan sjå at det kan vere vanskeligare å lage ein like elegant og kongelig-ish logo som skal seie "FH", og ikkje "HF".

Vidare så likar eg godt strukturen, og eg lurar på om det er meininga at heile sida skal danne ein form for trofé eller pokal? Synast uansett at det passa.

Beklager at det ikkje blei noko særleg konstruktivt, men hadde verkeleg lyst å utrykke meg om denne sida. :)

Forresten så ser eg no at skillelinjane kanskje stikk for mykje ut, da dei har ein litt for skrikande farge i fht. alle andre elementer på sida. La ikkje merke til det fyst (godt teikn for deg ;)), men no klarar eg ikkje å unngå å sjå det.

Liker forresten best minimalistiske design, så den falt i smak her. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...