unik42 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tysk demo med mindre gørr krever mindre av pcen. Les mer Lenke til kommentar
PurpleChip Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Stating the obvious? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 in other news: det er vanskeligere å drukne seg selv i et glass med vann enn i et basseng Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 wow dette var idiotisk Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke vær så sarkastiske da 40% raskere er jo en del? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg synes Tyskland sin sensurerings-politikk er mer tragisk en denne artikkelen. Jeg synes ikke dette var opplagt, med tanke på hele 40% mer ytelse. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 hva med å fjerne grafikken helt og bytte de ut med strekmenn? vil jo spare mye mer CPU/GPU kraft da.. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Minner meg litt om når jeg spilte Crysis for første gang. Jeg ble fullstendig totalt sjokkert da jeg fant ut at det krevde mindre systemkraft å spille spillet med all grafikken på Low istedenfor på Very High. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så færre effekter gir bedre ytelse, who'da thunk. :| Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Interessant .. Dette er jaggu ny kunnskap. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Poenget her var vel strengt tatt ikke det at den sensurerte versjonen gir bedre ytelse, da dette som dere påpeker sier seg selv. Nyhetsverdien var jo det faktum at den sensurerte versjonen er opptil hele 40% raskere, noe som er en hel del. Siden det for det meste er fysikken som er kuttet ned på er det grafiske relativt pent fortsatt. Men jeg antar at dårligere fysikk og dårligere effekter ved zombie-drap senker innlevelsen en hel del også da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå bruker Left 4 Dead 1 og 2 en AI-director som ikke sender zombier på samme sted og tid , men sender det forskjellig fra gang til gang. Med tanke på at det har tatt en testscene på kun 60 sekunder, kan dette være en av årsakene til at den yter såpass mye bedre. ... i tillegg til det som er nevnt i artikkelen, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg