Gå til innhold

MW2 ser betraktelig bedre ut på Xbox360 enn PS3.

Anbefalte innlegg

Er vel pga partychat, en MYE mer oversiktelig tjeneste, og en del smartere løsninger. F.eks gamercard. Jeg tenkte aldri over dette før jeg satt og spilte MW2 på PS3'en og fant et par stykker som Tac Ins boosta. Av prinsipp rapporterer jeg de alltid om jeg spiller på xboxen og av instinkt prøvde jeg dette på PSN. Dette funket jo selvfølgelig ikke. Gamercard funksjonen er igrunn rimelig genial. Muligheten til å avoide spillere ved to enkle tastetrykk. Muligheten til å få folk bannet ved å rapportere dem (OK, skjønner denne er litt verre, men om man er mange nok om det går det.). Info om hvor folk kommer fra, samt muligheten til å legge inn info om deg selv. Og om MW2 skal være en pekepinn virker XBL mer stabilt. Jeg får oftere server disconnect beskjeder og host migration feil, men dette kan også skyldes at 360 er koblet med kabel mens PS3 er trådløs. Marketplacen er forøvrig mange mange mange hakk bedre på XBL. PSNstore er forferdelig å navigere i.

Og så litt OT,

MW2 ser omentrent klin likt ut på begge konsollene. Kjører begge via HDMI og reciever til en 46" Sony W4500 og man ser ikke forskjell.

Konsollene er bedre på hver sine felt, men totalt sett like gode. Get over it.

Når det kommer til MW2 online tror jeg ikke PS3 er noe dårligere enn 360. De bygger på samme teknologi og kobler seg til like servere, så skal ikke være noen forskjell. PSN store finner jeg mye lettere å navigere i enn alle menyene til 360. Ganske knotete spør du meg.

Partychat kan jeg være enig i er en fordel med 360, samme med muligheten for å rappotere. Men føler ikke dette er nok til å ta betaling for.

Glem ikke alt Microsoft gjør med XboxLive. Det er høyere standard på XboxLive enn det er på PSN, grunnen til det er at Microsoft legger mye arbeid ned i Live. Nå er jeg ikke sikker på prisen, men det koster i underkant av 2 kr dagen om du kjøper rett fra Microsoft. Kjøper du fra andre nettbutikker havner du fort ned i 1 kr pr. dag.

Beklager at hele dette innlegget ble off topic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...