Gå til innhold

MW2 ser betraktelig bedre ut på Xbox360 enn PS3.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er noen skikkelige bilder. Og om noen kommer å sier at de ser stort forskjell mellom noen av disse bildene så spanderer jeg en tur til øyelegen.

post-18536-1257781918_thumb.jpg

post-18536-1257781931_thumb.jpg

post-18536-1257781945_thumb.jpg

post-18536-1257781954_thumb.jpg

Mer bilder her.

I disse bildene ser jeg forskjell mellom XBox360 og PS3. Jeg har PS3, og er helt enig med alle som mener at XBox360 ser bedre ut. Man ser at fargene er noe klarere, og at enkelte elementer kommer bedre fram i XBox360-versjonen.

Jeg er ofte hos en venn av meg som har XBox360, og en dag jeg kom til ham, fikk jeg bakoversveis av hvor stor forskjell jeg så mellom hans grafikk og min. Mye av det skyldtes at jeg hadde instillingene på TV-en svært dårlig satt opp, men likevel ser jeg ennå at fargene er litt bedre og klarere på XBox-en hans en min PS3.

Det overrasker meg egentlig ... Jeg betalte 4000 helvetes kroner for ps3-en min. PS3 har alltid vært dyrere enn XBox360, og kom ut omtrent ett år senere: Likevel leverer PS3 OMTRENT ALLTID, på alle sammenlikninger dårligere resultater. De sa at PS3 var tre ganger så kraftig ... Vel det har ikke jeg sett noenting til. Neste gang kjøper nok jeg en XBox(ett eller annet tåpelig tall) framfor en PS4...

Lenke til kommentar
Her er noen skikkelige bilder. Og om noen kommer å sier at de ser stort forskjell mellom noen av disse bildene så spanderer jeg en tur til øyelegen.

post-18536-1257781918_thumb.jpg

post-18536-1257781931_thumb.jpg

post-18536-1257781945_thumb.jpg

post-18536-1257781954_thumb.jpg

Mer bilder her.

I disse bildene ser jeg forskjell mellom XBox360 og PS3. Jeg har PS3, og er helt enig med alle som mener at XBox360 ser bedre ut. Man ser at fargene er noe klarere, og at enkelte elementer kommer bedre fram i XBox360-versjonen.

Jeg er ofte hos en venn av meg som har XBox360, og en dag jeg kom til ham, fikk jeg bakoversveis av hvor stor forskjell jeg så mellom hans grafikk og min. Mye av det skyldtes at jeg hadde instillingene på TV-en svært dårlig satt opp, men likevel ser jeg ennå at fargene er litt bedre og klarere på XBox-en hans en min PS3.

Det overrasker meg egentlig ... Jeg betalte 4000 helvetes kroner for ps3-en min. PS3 har alltid vært dyrere enn XBox360, og kom ut omtrent ett år senere: Likevel leverer PS3 OMTRENT ALLTID, på alle sammenlikninger dårligere resultater. De sa at PS3 var tre ganger så kraftig ... Vel det har ikke jeg sett noenting til. Neste gang kjøper nok jeg en XBox(ett eller annet tåpelig tall) framfor en PS4...

Hehe må du gi deg, er ingen forskjell, blir for dumt å si at du angrer på å ha kjøpt ps3 på grunn av det :p hehe

Lenke til kommentar

Norvegisk det er sant at ps 3 er 3 ganger så kraftigere.

En 360 har 3 kjerner prossesor. ps3 har 8 men kun 7 brukes.

8 er reserve. jeg har ps3 på rommet med en billig tv da ser jeg forskjell mellom min kompis sin tv forskjell til min. hjelper ikke og ha kraftig maskin uten ha god TV. jeg slipper og ha flere bokser på rommet mitt, jeg har Blueray spiller dvd spiller gaming console media server i en boks.

og du sier 4.000 er wasted faktisk det beste kjøpet jeg har gjort jeg har anlegget mitt kobla til slipper masse kabler. og du har en maskin som vil holde på markedet lenge.

Lenke til kommentar

Kjøpet var overhodet ikke bortkastet, og jeg har en flott konsoll, ja. Det er jeg enig i. Men jeg fikk ikke det jeg hadde forventet meg for pengene. Rett og slett.

For de to tusen kronene i forskjell fra prisen på XBox360, ville jeg forventet et online system like bra som XBox Live, like god (om ikke bedre) kvalitet på alle spill, og et godt headset for å chatte med folk over nettet, og ikke det jeg fikk:

Et online-system som er greit... intet headset fulgte med, det må jeg kjøpe for en røverpris av 400 kroner ... og dårligere kvalitet på praktisk talt alle spill.

Likevel har jeg en solid konsoll, som jeg har og vil ha mange gode dager med.

Og nå, som det sure eplet i bunnen av grøfta, har noen tullinger sendt ut en dum melding rundt på PSNetwork som sier at PSNetwork skal begynne å koste penger. Men det virker som om det bare er tullball og rykter?

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

får man blueray spiller på xbox? tar jeg ikke helt feil så må man kjøpe Wlan i tilleg med xbox så egentlig så er 360 dyrere en ps3.

Det er jo bare teit og betale for og vere på nett.

Nå må du slutte med det tullet det er ikke forskjell på kvalitet på spillene nå til dags.

Jeg leste et eller annet sted for ca halvt år siden.

så sa producer husker ikke hvem om at ps3 kjører 60% styrke på dem aller mest krevene spillene mens x360 kjører over 90%

Det vil bare si at ps3 vil holde flere år med solid grafikk og spill en det x360 gjør alle vet hvordan det gikk med xbox vs ps2.

ps2 lever jo enda den kom før xbox 1 og lever fortsatt

Lenke til kommentar

Er vel pga partychat, en MYE mer oversiktelig tjeneste, og en del smartere løsninger. F.eks gamercard. Jeg tenkte aldri over dette før jeg satt og spilte MW2 på PS3'en og fant et par stykker som Tac Ins boosta. Av prinsipp rapporterer jeg de alltid om jeg spiller på xboxen og av instinkt prøvde jeg dette på PSN. Dette funket jo selvfølgelig ikke. Gamercard funksjonen er igrunn rimelig genial. Muligheten til å avoide spillere ved to enkle tastetrykk. Muligheten til å få folk bannet ved å rapportere dem (OK, skjønner denne er litt verre, men om man er mange nok om det går det.). Info om hvor folk kommer fra, samt muligheten til å legge inn info om deg selv. Og om MW2 skal være en pekepinn virker XBL mer stabilt. Jeg får oftere server disconnect beskjeder og host migration feil, men dette kan også skyldes at 360 er koblet med kabel mens PS3 er trådløs. Marketplacen er forøvrig mange mange mange hakk bedre på XBL. PSNstore er forferdelig å navigere i.

Og så litt OT,

MW2 ser omentrent klin likt ut på begge konsollene. Kjører begge via HDMI og reciever til en 46" Sony W4500 og man ser ikke forskjell.

Konsollene er bedre på hver sine felt, men totalt sett like gode. Get over it.

Lenke til kommentar

Beste svaret!

Jeg sier smak og behag

Skjønner ikke hvorfor de jeg kjenner ikke forstår dette? Jeg argumenterer helt uten grunn nettopp fordi de nekter å innse dette.

Ja, jeg så forskjeller, men ikke noe spesielt merkbart.

Lenke til kommentar
Er vel pga partychat, en MYE mer oversiktelig tjeneste, og en del smartere løsninger. F.eks gamercard. Jeg tenkte aldri over dette før jeg satt og spilte MW2 på PS3'en og fant et par stykker som Tac Ins boosta. Av prinsipp rapporterer jeg de alltid om jeg spiller på xboxen og av instinkt prøvde jeg dette på PSN. Dette funket jo selvfølgelig ikke. Gamercard funksjonen er igrunn rimelig genial. Muligheten til å avoide spillere ved to enkle tastetrykk. Muligheten til å få folk bannet ved å rapportere dem (OK, skjønner denne er litt verre, men om man er mange nok om det går det.). Info om hvor folk kommer fra, samt muligheten til å legge inn info om deg selv. Og om MW2 skal være en pekepinn virker XBL mer stabilt. Jeg får oftere server disconnect beskjeder og host migration feil, men dette kan også skyldes at 360 er koblet med kabel mens PS3 er trådløs. Marketplacen er forøvrig mange mange mange hakk bedre på XBL. PSNstore er forferdelig å navigere i.

Og så litt OT,

MW2 ser omentrent klin likt ut på begge konsollene. Kjører begge via HDMI og reciever til en 46" Sony W4500 og man ser ikke forskjell.

Når det kommer til MW2 online tror jeg ikke PS3 er noe dårligere enn 360. De bygger på samme teknologi og kobler seg til like servere, så skal ikke være noen forskjell. PSN store finner jeg mye lettere å navigere i enn alle menyene til 360. Ganske knotete spør du meg.

Partychat kan jeg være enig i er en fordel med 360, samme med muligheten for å rappotere. Men føler ikke dette er nok til å ta betaling for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...