Mysterio Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei. Jeg opplevde nylig at CDen(spillet) dukket ikke opp da jeg satt inn spill cden. Etter noen forsøk så fungerte det. Men idag så dukket samme problemet opp igjen. Uansett hvilken spill jeg setter inn så dukker ikke cden opp på Spill Menyen. Hva kan være galt? PS3 fungerer ellers fint og jeg har ikke hatt noen problem med den tidligere. CDene er det ingen feil med siden noen av dem er helt nye. Det er en 60Gb PS3 kjøpt i Elkjop i 2007. Garantien er vel kun på 1år? Har jeg rett på gratis reparesjon? Det er ingen utvendige/invendige skader som er blitt gjort på den. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Høres ut som om Blu-ray spilleren har tatt kveld. Garantien din har vel gått ut så det spørs om du må koste på reperasjon selv, evnt. kjøpe ny. Hvis du er litt handy, kan du jo skifte laser selv og kjøp reservedel her. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Høres ut som det er samme feilen som jeg hadde på min.. Sendte den inn på rep jeg Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 jeg mistet som sagt kvitteringen, men da jeg ringte Elkjop og oppga mitt mobil nummer så fant de kvitteringen på 1sek.. så der var jeg heldig.. selv om garantien er ute så skal de repare den gratis takket være forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå