Mysterio Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei. Da er det på tide å sette igang med førerkort. Det jeg lurer på er som følger: 1. Hva er billigst, å benytte seg av pakketilbud eller ikke? Ha i tankene at jeg har veldig god erfaringer med bilkjøring og har kjørt veldig mye. 2. Hvilken trafikkskole vil dere anbefale i Akershus i områdene rundt Lillestrøm og Sørumsand? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bor ikke i Akerhus området så kan ikke anbefale noe, men økonomisk pleier pakkene å være litt billigere. men man ka jo alltid regne på det. sjekk prisene på skolene i området, hvor mange timer du tror du trenger, + det obligatoriske. og se om pakkene lønner seg. Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 På kjøreskolen Lær og kjør i buskerud har de et pakketilbud med alt det obligatoriske + teorikurs + leie av bil til oppkjøring i en pakke, tror den ligger på rundt 16.000 kr. Kjøretimer kommer i tillegg. Den brukte jeg da jeg tok lappen, men hvis du ikke trenger teorikurs f.eks., kan det sikkert bli billigere å bare ta det du må ha. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg betalte vel 11.000 for min pakke, det var 6-7 kjøretimer + 2 veiledningstimer, glattkjøring og langkjøring (både rute og den der du planlegger rute selv gjennom x antall punkter). I tillegg kom da glattkjøringsgebyret til Statens Vegvesen, oppkjøring og teori, endte på rundt 13.000 totalt. Vel og merke i Arendal, sikkert litt billigere her enn i Oslo-området. Denne kjøreskolen kan forøvrig arrangere intensivkurs med langkjøring og glattkjøring ila. 3 dager, heter Reidars trafikkskole. Jeg kjørte med en fra Oslo som kom hit for å ta kurset. Jeg hadde også kjørt mye, og jeg brukte timene mine på forskjellige situasjoner, f.eks. kryss, bykjøring og rundkjøringer, fremfor å gå gjennom mer grunnleggende ting. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har hørt at både Hønsen sjåførskole(Skedsmo) og Metro trafikkskole(Lørenskog) er veldig bra. Jeg har selv tenkt til å sette igang med førerkort nå snart, tror jeg kommer til å benytte meg av et pakketilbud. Hvilken skole jeg skal ta, har jeg derimot ikke bestemt meg for enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå