Gå til innhold

kjøp av blackberry, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

tenkte å kjøpe blackberry som min neste telefon.

har vært å sett på trigcom og de har endel modeller. tok en samtale til dem og de anbefalte å bruke penger på curve 8900 framfor bold selv om curve er billigere og ikke har 3g.

de har jo fått en ok pris på abn. jeg spurte videre hvordan det ville være å kjøpe andre modeller fra utlandet selv, og så få abonnement fra dem. det gikk i de fleste tillfeller greit, men han visste om noen utgaver tlf som ikke ville virke skikkelig.

han påpekte at den da ikke måtte være operatørlåst og det er jo en selvfølge.

så, er det en god i de å skaffe seg blackberry om man vil ha en god rask og grei mail sms tlf?

hvordan evt kjøpe fra utlandet? hvor? er de helt lik på innsiden?

er det lureste å kjøpe via trigcom selv om de ikke har de nyeste modellene og selv om prisen er litt stiv?

hva gjør jeg? hehe

KANSKJE DET ER LIKE GREIT Å IKKE KJØPE EN SLIK TLF?

hehe skal si jeg vet for lite om disse tlf:)

takker for alle svar om noen orker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes kanskje det er litt overkill å kjøpe en BB for kun å bruke den til SMS? Har en BB 8820 selv men den er brukt som firmatelefon knytta til firmaets Exchange server og det er stort sett på epost & exchange integrering den har sin styrke slik jeg ser det. Push epost & kalender/kontakt-synk mot Exchange som bare funker uten noen triksing og dilling. Den innebygde browsern er ikke spesielt kjapp, og Opera mini går ikke spesielt kjapt på den heller. GPS'en funker, både med den innebygde applikasjonen og Google's. Skal vistnok gå ann å få push epost fra gmail til den og. Men som ren SMS telefon skulle man tro det fantes bedre og billigere alternativer med tastatur?

Lenke til kommentar
Synes kanskje det er litt overkill å kjøpe en BB for kun å bruke den til SMS? Har en BB 8820 selv men den er brukt som firmatelefon knytta til firmaets Exchange server og det er stort sett på epost & exchange integrering den har sin styrke slik jeg ser det. Push epost & kalender/kontakt-synk mot Exchange som bare funker uten noen triksing og dilling. Den innebygde browsern er ikke spesielt kjapp, og Opera mini går ikke spesielt kjapt på den heller. GPS'en funker, både med den innebygde applikasjonen og Google's. Skal vistnok gå ann å få push epost fra gmail til den og. Men som ren SMS telefon skulle man tro det fantes bedre og billigere alternativer med tastatur?

takk for svar:) det hjelper:) jeg kommer til å bruke den til sms ringe mail og msn. jeg har nå x1 telefonen men det er på tide med ny. har tenkt på hero tlf den liker jeg, så har jeg tenkt en smule på x10 motorola android. vil helst ikke ha wm men android eller dem jeg nevner i post en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...