haakonirg Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei. Har akkurat opprettet et opensource nettverk (http://www.familycms.com) for å holde kontakt med noen studiekammerater. Trenger hjelp til noen helt banale ting (kan svært lite selv). Eneste jeg vil gjøre er å endre bakgrunnsfarge og ha vår egen logo på toppen av websiden. Har noen av dere et tips til hvor (et forum el) jeg kan be om hjelp til dette? Jeg betaler selvfølgelig. takk for hjelp! (ps håper ikke det var upassende å spørre om hjelp her) (ps nr 2: det haster litt, skulle helst hatt det klart til i kveld mvh haakon Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) DigitalPoint er et ganske stort webmaster forum hvor du på services finner alt av freelance designere, kodere, skribenter,posters etc på design delen finner du ganske mange designere som søker arbeid, så kan du finne en med stilen du liker. Endret 7. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
haakonirg Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 DigitalPoint er et ganske stort webmaster forum hvor du på services finner alt av freelance designere, kodere, skribenter,posters etcpå design delen finner du ganske mange designere som søker arbeid, så kan du finne en med stilen du liker. takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå