Gå til innhold

Andre hører hva jeg hører på når jeg har headset

Paintball

Anbefalte innlegg

Hei, jeg snakker en del på skype\msn\teamspeak, og de jeg spiller med høre ALT som skjer på pcen min, tar jeg på musikk hører de det, tar jeg på film høer de det, spiller jeg cs hører de skuddene, men jeg bruker headset...

Min far kan VELDI mye om data han skulle fikse det men er i englan i en halv uke... plzzz hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå inn i kontrollpanelet og finn innstillingene for lyd. Sjekk hvilken enhet som står som standard under "Innspilling". Den skal stå på mikrofon, har mistanke om at den står på "What U Hear" eller noe.

Men jeg finner ikke lyd INNSTÌLLINGENE i kontrollpanelet

Lenke til kommentar
Det var ikke spørsmålet mitt. Jeg lurte på om du hadde Windows XP eller Windows Vista som operativsystem.

og jeg svarte windows som opprativ system og vilken audio controller jeg ha rmen samma d winows

XP er eit operativsystem (eit windows-basert) som kom ut i 2001, og VISTA er enda eit Windowsbasert operativsystem som kom ut i 2007. Windows vista og Windows XP er to heilt forskjellige ting.

hold nede windows-knappen samtidig som du trykker Pause break på tastaturet ditt, så står det øverst kva operatvisystem du har.

Edit: pokker martin808, du kom meg i forkjøpet.

Endret av Alastor
Ta det litt med ro nå :)
Lenke til kommentar
Det var ikke spørsmålet mitt. Jeg lurte på om du hadde Windows XP eller Windows Vista som operativsystem.

og jeg svarte windows som opprativ system og vilken audio controller jeg ha rmen samma d winows

XP er eit operativsystem (eit windows-basert) som kom ut i 2001, og VISTA er enda eit Windowsbasert operativsystem som kom ut i 2007. Windows vista og Windows XP er to heilt forskjellige ting.

hold nede windows-knappen samtidig som du trykker Pause break på tastaturet ditt, så står det øverst kva operatvisystem du har.

Edit: pokker martin808, du kom meg i forkjøpet.

Han spurte windows eller vista hadde han sagt windows vista eller windows xp men det sa han ikke så jeg svarte windows som i xp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...