henrik_er Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 EXIF 180mm f/2.8 1/250s Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nice bilde! Tok meg friheten av og bruke det som skrivebordsbakrunn. Ditt verk? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nice bilde! Tok meg friheten av og bruke det som skrivebordsbakrunn. Ditt verk? Tenkte akkurat på å gjøra det samme, men jeg spør om lov først Kan jeg bruke denne som skrivebordsbakgrunn? Uansett, nydelig bilde, skarpt og fint Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Hei, tusen takk for flotte tilbakemeldinger. Ja det er mitt verk, om dere ønsker det i høyere oppløsning slik at dere kan bruke det til skrivebordsbakgrunn så skal dere bare gi meg beskjed om oppløsninga...så fikser jeg en større utgave med et lite vannmerke nede i høyre hjørne. Mvh Henrik Lenke til kommentar
boos Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette var bra. Delikat. boos Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dint bilde, den lilla aktige bakgrunnen er utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå