Gå til innhold

Råd til ny CPU kjøler (LGA1366)

krislyst

Anbefalte innlegg

Hei, kan noen gi meg et tips til en grei vifte som har et lavt støynivå og kjøler greit?

Jeg har ingen planer om å overklokke så eneste som er viktig er at den passer i kabinettet og ikke kommer i veien for minnespora(skal bruke alle seks). Jeg har en i7 940 CPU som skal sitte på et GIGABYTE GA-EX58-UD5 hovedkort. Kabinettet er en Lian Li PC-A71B.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne er både stille og effektiv.

Tror ikke jeg går får noctua nei, leste en brukeromtale om at denne kom i veien for det ene minnesporet på det hovedkortet jeg skal bruke.

Ellers takk for tipset! :thumbup:

Men tror jeg går for H50 kjøler´n. Siden jeg aldri har hatt vannsystem, radiator før(alltid brukt stock kjøler), kan noen fortelle meg hva som kreves av ettersyn på det? bytte vann el no spes?

Lenke til kommentar
Men tror jeg går for H50 kjøler´n. Siden jeg aldri har hatt vannsystem, radiator før(alltid brukt stock kjøler), kan noen fortelle meg hva som kreves av ettersyn på det? bytte vann el no spes?

Trenger ikke bytte væske på H50, det er et lukket system. Null vedlikehold.

Lenke til kommentar

Trenger ikke bytte væske på H50, det er et lukket system. Null vedlikehold.

Ok. takk for raskt svar. Da blir det en sånn kjøler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...