Gå til innhold

Xbox fra usa, 110v

mobilekontor

Anbefalte innlegg

Heisann,

har kjøpt en Xbox fra usa nu, lurer bare på om jeg bare kan koble til en norsk kabel (slik som følger med ca alle konsoller her i norge)??

Eller er jeg nødt til å bruk 1000kr+ for å få en slik omformer for å kunne koble den i veggen hjemme?

Ny på dette område, håper på noen kan svare meg på nøyaktig hva jeg trenger. Ser mangen skriver om "omformere", "kun skifte kabel", noen som har "brent opp xbox" etc. Blir sykt forvirret om hva jeg treng her.

Treng evt en side der jeg får kjøpt de forskjellige tingene.. :)

TAKK!

..john

Endret av mobilekontor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha ein omformar ja. Eventuelt eit Xbox-nettadapter til 230V dersom dei går om kvarandre. Då må det sikkert være riktig modell.

Mitt adapter må ha 2,5A på 230V. Det er vel litt forskjellig belastning, alt etter kva modell ein har. Det står uansett på adapteret til din Xbox.

Lenke til kommentar

Se under på strømforsyningen, står det AC110-240 V så er det bare å kjøpe en omformerplugg. Står det derimot 200-240V så trenger du en omformer.

Er usikker på prisen på omformere, men det kan vel fort bli billigere å kjøpe en europeisk Xbox powerbrick. 292,- inkl frakt fra Dealextreme.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Se under på strømforsyningen, står det AC110-240 V så er det bare å kjøpe en omformerplugg. Står det derimot 200-240V så trenger du en omformer.

Er usikker på prisen på omformere, men det kan vel fort bli billigere å kjøpe en europeisk Xbox powerbrick. 292,- inkl frakt fra Dealextreme.

Pluss 180 kroner i moms og gebyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...