Tardface Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Heisann! Før når jeg var mindre pleide jeg å spille mye på Ringenes Herre: Atter en Konge.. (da på en dårlig pc..) Jeg fant igjen spillet i en skuff her en dag, og tenkte jeg ville teste det igjen siden det er så lenge siden, og LOTR spillene er jo awsum! Men, jeg får ikke innstallert det jeg setter i CD'en så kommer den vanlige ruta opp, med Kjør AutoRun, og Åpne mappene og vis filene. Jeg trykker "Kjør AutoRun", ruta forsvinner, og det skjer ingenting.. Jeg går inn på mappen, viser filene, prøver å kjøre filen "setup.exe." men ingenting skjer da heller I manualen står det at Minimum requirements av operativsystem er; Windows 98/2000/ME/XP , og jeg har Windows Vista, kan dette være problemet? Noen som vet hvorfor jeg ikke får det til? Håper noen kan hjelpe meg, er så klar for å pwne litt på LOTR igjen! Takk for svar! Mvh Tardface Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vil tippe det er Vista som lager bråk. Har du prøvd å kjøre i kompabilitetsmodus? Høyreklikk ikonet, velg Egenskaper -> Kompabilitet -> Kjør dette i kompabilitetesmodus for... og velg et eller annet som skal fungere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Last ned DOSBox, les dokumentasjonen, og kjør spille gjennom den emulerte dos'en der. Da funker alle gamle spill perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå