lure Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 No er passe lei..Min sønn har klart det i gjen,for 2 gang ødelagt en playstation 2 spill..Er det noen muligheter for og ta noen backup av playstation 2 spill?? Er ikke akurat billige spill heller.. Hilsen snart blakk pappa.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 da må du kjøpe en dvdbrenner og en modchip som noen må lodde på Lenke til kommentar
lure Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Har dvdbrenner..Men hva er en modchip??? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 En modchip er en chip som loddes inn i Ps2 slik at du kan spille blant annet brente og kopierte Ps2 spill! Lenke til kommentar
lure Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 OK.Men hvilket brenne program er best og bruke?? Har også noen dvdfilmer jeg gjerne kunne tenkt meg og ta backup på. Jeg har en NEC dvdbrenner.. :-? :-? :-? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 f.eks NEro er ett bra program... Lenke til kommentar
lure Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 OK.Tusen takk for alle svar.Nå skal jeg kjøpe meg nero program..Sikkert billigere enn ps2 spill i allefall... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Nero og DiscJuggler er greie brenneprogram. Husk at det ikke er elementært å ta backup av film/spill som overskrider 4,3GiB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå