killzoner Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg har begynt og spille wow igjen, så jeg lurer på om noen blir med på RAF (Recruit A Friend) 3x XP osv.. [email protected] Add meg på msn Det er egentlig samme for meg ossen server det skal være, men den på jo ha PVP det er et møøøst Faction: Horde/Alliance Class: Tenkte jeg skulle være hunter for en gangs skyld Og ja, jeg må Rafe fordi det står jo at jge har begynt og spille igjen og det innebærer at jeg har kjøpt spillet. btw: Vanlig WOW koster bare 129kroner fortiden : ) vis du går i rikitg butikk men jeg har: vanlige wow+tbc+gamecard. Endret 16. november 2009 av killzoner Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har begynt og spille wow igjen, så jeg lurer på om noen blir med på RAF (Recruit A Friend) 3x XP osv.. Du må ihvertfall ha skype og mic [email protected] Add meg på msn Ingen? :O Ventet i hele dag -.- Ingen som vil ha 3x xp? at man lvler 3 ganger så fort.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg foretrekker mine kinesiske venner Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Og jeg foretrekker å ikke levle, og OM jeg skulle RAF levle, ville jeg gjordt det med noen kompiser. Ikke noen randoms fra ett forum. No offence. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har begynt og spille wow igjen, så jeg lurer på om noen blir med på RAF (Recruit A Friend) 3x XP osv.. Du må ihvertfall ha skype og mic [email protected] Add meg på msn Kan være lurt å legge til hvilken faction/server du hadde tenkt å levle? Vet det er mulig å ta faction/server-change, men det kan være lurt å gjøre klart for seg på forhånd. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Bryr meg ikke egentlig om ossen server eller faction eller så må jeg ta kinesiske venner ^^; Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 3x XP? Sier bare namnam Heirloom shoulders og chest. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) 3x XP? Sier bare namnam Heirloom shoulders og chest. 3x XP ja, at du får 3 ganger så mye xp. For eks: Leverer et quest og får 500xp og vis du gjør det når du har raf får du: 1500 xp Endret 9. november 2009 av killzoner Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg tror han skjønte såpass Killzoner. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 3x XP? Sier bare namnam Heirloom shoulders og chest. 3x XP ja, at du får 3 ganger så mye xp. For eks: Leverer et quest og får 500xp og vis du gjør det når du har raf får du: 1500 xp Skjønte det ja. Det jeg mente var at jeg koser meg med Heirloom items som gir 10x XP. Altså 20x XP til sammen. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 hehe ^^, ja : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! Tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) hehe ^^, Endret 9. november 2009 av killzoner Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! Oi sann! Haha, der har jeg bomma litt. Kanskje en grunn for at jeg gikk yrkesfag og ikke allmenn. Men ja; det er 20% mer og ikke 20x. Jeg som skimsa litt. Endret 9. november 2009 av simensk Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 20x mer exp hadde jo nærmest vært som å spille på en privatserver hvor det krever null og niks arbeid for å komme til 80 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg kunne blitt med, men har ikke MIC.. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! Oi sann! Haha, der har jeg bomma litt. Kanskje en grunn for at jeg gikk yrkesfag og ikke allmenn. Men ja; det er 20% mer og ikke 20x. Jeg som skimsa litt. Vel, med RAF får du de 20 prosentene PLUSS 3x xp etter det. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nei, RAF og Heirlooms stacker ikke. Det er jeg 80-90% sikker på. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 "The 10% bonus from killing monsters on the Heirloom Shoulder items does stack with the triple XP. " Ifølge Wowwiki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå