black_sheep Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ble invitert i bursdagsselskapet til lillesøsteren til ei jeg holder på med. Hun blir 16. Syns dere det er passelig å gi noen form for gave? Isåfall hva? Man pleier jo å gi noe når man drar i bursdag (Vi har ikke holdt på mer en en ukes tid) edit: 16 Endret 7. november 2009 av black_sheep Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det er vanskelig og si. Men jeg selv ville gitt henne en slant penger for og kjøpe seg noe fint. Syns at når man er invitert i selvskap så må man gi noe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva med noe så enkelt som et gavekort? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Gavekort, så klart! Takk til begge to Endret 7. november 2009 av black_sheep Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jammen en inkluderende familie må jeg si - har "holdt på" en ukes tid... Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Jammen en inkluderende familie må jeg si - har "holdt på" en ukes tid... Kjenner de fra før av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå