Zeph Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 hei dere Jeg kjøpte en gave til 2 tvillinger som har blitt 16 år. De har no greier hjemme hos seg idag, og jeg kjøpte en Chanel parfyme. Den kostet over 500 kr :O, men bak står det Eau de Toilette, som betyr rett oversatt fra fransk , vann av toalett? hva skal dette bety :O? Pakken den er pakket i er akkurat som denne http://stinealexandra.blogg.no/images/3493...668219-n400.jpg men har ikke åpnet den for å sjekke om det er den parfymen! Er det det ? er gutt og har ikke peiling på dette:P Synest denne var fin. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Haha, helt konge! "Tappes rett fra doen" Endret 7. november 2009 av logaritmemannen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fikk han noen morsomme svar? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg fant ut at "Eau de Toilette" betyr rent vann. Haha. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 "Eau de Toilette" betyr vann fra do....? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Toilette kan også bety stell, trimming. Eau de toilette betyr rensket vann. Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Trodde det kom fra etter toalettet jeg For det passer jo bra. Men det skal sies at jeg ikke kan et kvekk fransk. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det trodde jeg også, men det er fordi fransklæreren vår sa det til oss! What a bitch! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Min gjetning var alltid at det betydde noe slikt som "(ment) for badet". Selv om dette virket noe... unødvendig. "Fra toalettet" er en langt morsommere feil, da, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 HAHAHAHA :rofl: den var skambra:D Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Klander ikke denne stakkars fyren, jeg tenkte det samme selv da jeg fikk min første parfyme ;P "Hvafaen?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå