Einz0r Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei, jeg har et ganske irriterende problem. når jeg starter pc'en min så har jeg ikke nett! da bare rebooter jeg den så har jeg nett. dette problemet skjer hver gang jeg skrur på pc en. utrolig irriterende etter hvert! noen som vet hvor problemet ligger? takker for svar! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bruker du trådløs eller kablet tilkobling? Er det en bærbar eller stasjonær pc? Har problemet eksistert lenge? Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har stasjonær PC. koblet til med internett kabel. nettet har alltid fungert fint, inntil jeg formaterte her om dagen. da kom dette problemet Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sjekk at du har alle oppdateringene (windows..) inkl. driveren til nettverkskortet. Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 jeg har alt dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå